Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه هدف آمریکا در مذاکره وادار کردن ایران به عقب‌نشینی است، گفت: روسای آمریکا اعم از جمهوری‌خواه و یا دموکرات، تحت مدیریت صهیونیست‌ها قرار دارند و عروسک‌کوکی آن‌ها هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر‌، آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش‌ازظهر امروز در پایان راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن در بوشهر در سخنانی با تبریک آغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، استان بوشهر را پیشرو در مبارزه با استعمار و استکبار دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با استعمار پیرانگلیس و شهید ابوتراب عاشوری از شهدای انقلاب اسلامی در بوشهر اظهار داشت: هر چند مراسم راهپیمایی امسال به سبب شرایط کرونایی نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بوده، ولی بسیار باشکوه، دشمن ‌شکن و افتخارآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، فعالیت راهپیمایی 22 بهمن امسال را هدفمند در راستای الفت مردم با انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: این حرکت هدفمند دارای پیام‌های مهمی برای دوستداران و دشمنان انقلاب اسلامی است.

امام‌جمعه موقت تهران بیعت با دین و عشق به دین را نخستین پیام این حرکت و مراسم دانست و تصریح کرد: پشتیبانی و دفاع از نظام  و انقلاب اسلامی و نشان‌دادن عشق و علاقه به انقلاب اسلامی که در جان جوانان موج می‌زند، یکی از اهداف برپایی این مراسم است.

آیت‌الله‌ خاتمی بیعت مجدد با نظام اسلامی ایران را از دیگر پیام‌های حرکت و مراسم 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: آمریکا و اذنابش و شبکه‌های تلویزیونی و فضاهای مجازی بیگانه که حماسه مردم ایران را منعکس می‌کنند، بدانند ملت ایران همواره با انقلاب بوده و خواهند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری، تبعیت از ولایت‌فقیه را از دیگر پیام‌های حرکت و مراسم ملت ایران در آئین 22 بهمن دانست و تصریح کرد: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت، انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رساندند و با تبعیت از مقام معظم رهبری با اقتدار این مسیر را ادامه می‌دهند.

وی با تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از جمله حضور و وحدت مردم افزود: مدیریت ولایت فقیه سبب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد و اگر مدیریت ولایت‌فقیه در نظام اسلامی نبود در 42 سال گذشته، انقلاب اسلامی دچار آسیب‌های فراوانی می‌شد چراکه در 42 سال گذشته انواع توطئه‌ها و ترفندهای گوناگونی علیه ملت و نظام اسلامی از سوی دشمنان طراحی شد که با حضور مردم در صحنه، اتحاد ملت و مدیریت ولایت‌فقیه این توطئه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه ملت ایران تا آخرین نفس، نفر و قطره خون پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، تصریح کرد: استکبار‌ستیزی از دیگر پیام‌‌های این حرکت مردمی در 22 بهمن است که مردم مانند کوه در برابر توطئه‌های استکبار جهان در راس آن آمریکا ایستاده‌اند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه  نقشه‌ها و سیاست‌های آمریکا علیه  جمهوری اسلامی و ملت ایران ناکام ماند، گفت: آمریکا در جهان رو به افول و ذلت است و شعار ملت ایران تا وجود سیاست‌های استکباری در آمریکا، همچنان مرگ بر آمریکا است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نقش صهیونیست‌ها در مدیریت سیاست‌مداران آمریکایی خاطرنشان کرد: روسای آمریکا اعم از جمهوری‌خواه و یا دموکرات، تحت مدیریت صهیونیست‌ها قرار دارند و عروسک‌کوکی آن‌ها هستند.

وی، مذاکره با آمریکا را توطئه‌ سیاسی جدید دانست و تاکید کرد: امام راحل 42 سال پیش دستور قطع رابطه با آمریکا را صادر و  آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند و این در حالی است که آن زمان، جنایات در یمن و تکفیری‌ها باحمایت آمریکا نبود و این جنایات بیش از 40 برابر نسبت به اوائل پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافته است.‌ در 42 سال گذشته 40 برابر نسبت به اوائل پیروزی انقلاب اسلامی آبرو و هیمنه آمریکا شکسته شده است.

آیت‌الله خاتمی، نفی مذاکره با آمریکا را از سیاست‌های خردمندانه امام راحل دانست و خاطر‌نشان کرد: مقام معظم رهبری با درایت و اقتدار هرگونه مذاکره با آمریکا را مردود دانسته‌اند و پیام  راهپیمایی خودروی و موتوری ملت ایران در 22 بهمن همان پیام مقام معظم رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری،  مقاومت را از دیگر پیام‌های این روز دانست و تاکید کرد: هدف آمریکا در مذاکره وادار کردن ایران به عقب‌نشینی است و تنها نسخه مقابله با استکبار جهانی مقاومت است.

آیت‌الله خاتمی وحدت و بصیریت را از دیگر پیام‌های این مراسم دانست و تصریح کرد: مردم ایران دشمن را شناخته‌اند و در این راستا دشمن با انواع توطئه‌ها از جمله فشارهای اقتصادی، دروغ پراکنی،  انتشار شایعات و دیگر ترفندها برای بریدن ملت ایران از انقلاب و نظام اسلامی ایران برنامه دارند که بصیرت تنها راه خنثی‌شدن این توطئه‌ها است.

امام‌جمعه موقت تهران انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران را یکی از مهم‌ترین عرصه‌های حضور مردم دانست و تاکید کرد: حضور حداقلی در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 در ایران شعار انقلابی‌ها نیست، بلکه شعار انقلابی‌ها، حضور حداکثری و انتخاب اصلح است. با شناختی که از ملت ایران داریم در این عرصه حضور فعال خواهند داشت و  حضور قطعاً بالای 50 درصدی پیش‌بینی می‌شود چون مردم از صمیم جان با انقلاب و نظام اسلامی پیوند دارند.

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از کنار آب‌های خلیج‌ فارس بوشهر / حرکت خودرویی و موتوری مردم آغاز شد ملت ایران در هر شرایطی پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی به جهانیان اعلام می‌کند ایران قوی در 42 سالگی انقلاب| نمایشی متفاوت از اقتدار ملت بزرگ ایران / همدلی مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور خودرویی + فیلم

عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه هر رای که به صندوق اندخته می‌شود رایِ آری مجدد به نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هر‌کس که به ولایت و خط ولایت اعتقاد دارد بداند آرمانش باید حضور حداکثری باشد.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان رهبری پیروزی انقلاب اسلامی امام جمعه موقت تهران دیگر پیام دانست و تاکید آیت الله خاتمی صهیونیست ها نظام اسلامی ولایت فقیه ملت ایران توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی که برای شرکت در پنجاهمین مجمع بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرده است در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشور‌های مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می‌کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه‌های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تنها نهادی که علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا همچنان در تامین مالی پروژه‌ها از اعتبارات بین‌المللی به طرح‌های عمرانی کشور کمک می‌کند، بانک توسعه اسلامی است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: ما امروز ۱۱ طرح مهم در استان‌های مختلف داریم که تامین مالی آنها به صورت ارزی توسط بانک توسعه اسلامی انجام می‌شود.

وی گفت: در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ مشکلاتی در نظام بازپرداخت ایران وجود داشت که موجب توقف عمرانی جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ دولت سیزدهم با اهتمام جدی این موانع و مشکلات را برطرف کرد و مجدداً شاهد این هستیم که تزریق به پروژه‌های ایران از سوی بانک توسعه اسلامی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی غیر از اینکه صورت‌های مالی بانک به تصویب می‌رسد، خط مشی سال آینده بانک توسعه اسلامی نیز توسط وزرای قتصاد عضو تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایران که در این نشست مطرح خواهد شد، گفت: یک پیشنهاد مهم پنجره تامین مالی ترجیحی است که با نرخ‌های ترجیحی و حمایتی بتواند از طرح‌ها در کشور‌هایی که نیاز به پروژه‌های حمایتی دارند استفاده کند. جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد خود را برای تاسیس این پنجره تامین مالی ترجیحی ارائه داده است و امیدواریم مصوب شود.

خاندوزی خبر داد: یکی از نکاتی که در دستور کار مذاکرات ما با بانک توسعه اسلامی است؛ اضافه کردن سه پروژه مهم حوزه بهداشتی درمانی و دانش بنیان کشور به ۱۱ پروژه‌ای است که قبلاً تامین مالی آنها توسط بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس سالانه جلساتی با وزرای اقتصادی کشور‌های عضو به خصوص کشور‌های هدف که نقش پررنگ تری در تعاملات اقتصادی ما دارند به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقابه صورت دوجانبه تنظیم کرده‌ایم؛ البته دیدار مفصلی با همتای سعودی خود خواهم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند