Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و استقلال روز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

یکی از مسائل و دغدغه‌های مهم آبی‌پوشان، وضعیت مصدومان این تیم است و سه بازیکن مهم استقلال یعنی داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته و محمدحسین مردامند دچار مصدومیت شده بودند.

با تلاش کادر پزشکی، محمدحسین مرادمند، مشکلی برای حضور در بازی مقابل سپاهان ندارد و با نظر کادر فنی این بازیکن می‌تواند در این مصاف به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وضعیت شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. دیاباته که تمرینات اختصاصی خود را پشت سر می‌گذارد، به احتمال زیاد به بازی برابر سپاهان نمی‌رسد و تصمیم کادر پزشکی بر این است که این بازیکن برای این بازی استراحت کند تا وضعیت بهتری به دست بیاورد.

همچنین داریوش شجاعیان که در جریان تمرینات تیم دچار مصدومیت شده بود، ممکن است به بازی برابر سپاهان نرسد. البته کادر پزشکی در تلاش است تا بتواند این بازیکن را به شرایط بازی برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر واکسیناسیون کرونا در ایران راهپیمایی 22 بهمن لیگ بیستم دیاباته استقلال تابناک ورزشی دهه فجر حکومت پهلوی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر واکسیناسیون کرونا در ایران راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟