Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پس از تراژدی پرواز پی‌اس ‌۷۵۲، من و بسیاری دیگر تأکید کردیم که تمام احتمالات، از جمله نفوذ خارجی و مداخله الکترونیکی، باید مورد تحقیق قرار گیرد (فارغ از فایل صوتی جعلی).نهایتا خطای انسانی به عنوان عامل شناسایی شد.

ظریف خاطرنشان کرد: ایران به تحقق عدالت کامل برای قربانیان متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا،  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی بین‌المللی اوکراین با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز، ساعت ۶:۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ ماه ۹۸ از فرودگاه امام (ره) به مقصد کی‌یف پرواز کرد که ۶ دقیقه بعد به دلیل شلیک غیرعمد پدافند هوایی حوالی صباشهر از توابع استان تهران سقوط کرده و سرنشینان آن جان باختند.

برچسب‌ها اوکراین کی یف سقوط هواپیما فرودگاه مهرآباد محمد جواد ظریف ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوکراین کی یف سقوط هواپیما اوکراین کی یف سقوط هواپیما فرودگاه مهرآباد محمد جواد ظریف ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند کاهش دما از فردا گفت:از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان محمد سبزه‌زاری امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز سه شنبه با توجه به عبور موج ضعیفی از فراز استان همراه با ضرایب بالای ناپایداری شاهد رگبارهای پراکنده، وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط خواهیم بود.

وی افزود: طی روز دوشنبه و سه شنبه با توجه به میزان وزش باد برخاستن گرد و خاک موقت دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: از روز چهارشنبه تا اواخر روز شنبه (به‌ویژه پنجشنبه و جمعه) استان تحت تأثیر سامانه بارشی فراگیری قرار خواهد گرفت که سبب رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق خواهد شد.

سبزه‌زاری اضافه کرد: از فردا روند کاهش دما مورد انتظار است و از ظهر سه‌شنبه تا اواخر چهارشنبه خلیج فارس مواج است.

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته کشاورزی اهواز با ۳۹.۶ و ایذه با ۱۵.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۹.۲ و حداقل به ۲۳.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 748870

دیگر خبرها

  • آخر هفته‌ای بارانی در انتظار خوزستان
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است