Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در حاشیه برگزاری کلاس آموزشی والیبال ساحلی در بوشهر بیان کرد: از زمان روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون والیبال توجه به این رشته در بخش بانوان  در کانون توجه قرار گرفته زیرا در این بخش ظرفیت‎‌های بسیار خوبی در کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیاز به برنامه‎ ریزی دقیق در این زمینه وجود دارد اما با توجه به محدودیت‌‏هایی که در بخش بانوان وجود دارد باید توجه ویژه‎‌ای به این حوزه شود.

دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: امسال نخستین بار دوره‌های بازآموزی داوران و مربیان ساحلی و همچنین نخستین دوره مسابقات چهار نفره والیبال ساحلی در بخش بانوان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید

بوشهر، کانون فعالیت‌ والیبال ساحلی شود

تقوی همچنین عنوان کرد: والیبال روز‌های خوبی را پشت سر می ‏‎گذارد و برنامه‌‏های منسجمی برای والیبال برنامه ریزی شده است.

او گفت: تیم والیبال نوجوانان ایران نیز برای سال آینده شرایط خاصی را دارد، زیرا ایران در شهریور سال آینده میزبان مسابقات والیبال نوجوانان جهان است.

دبیر فدراسیون والیبال افزود: بعد از این رقابت‎ها نیز برنامه‌ای با عنوان نوجوانان ۱۴۰۱ اجرا می‌شود و برای نخستین بار در کشور یک تیم ملی زیر رده سنی نوجوانان ساماندهی می‎ شود تا اعضای آن زیر نظر فدراسیون کار‌ خود را آغاز کنند.

تقوی با اشاره به برگزاری المپیک والیبال، بیان کرد: با توجه به وجود نسل طلایی والیبال میلیون‌ها ایرانی آرزوی کسب سکو در المپیک را دارند که امیدواریم این آرزو با همت مجموعه تیم ملی محقق شود. البته فدراسیون والیبال تمام امکانات را برای هموار کردن مسیر این هدف بزرگ به کار گرفته است.

او افزود: تیم ملی والیبال بزرگسالان در اردیبهشت لیگ جهانی والیبال را در پیش دارد و چهار کشور ایران، روسیه، ایتالیا و لهستان متقاضی میزبانی این رقابت‌ها هستند که تا پایان این ماه میزبان مشخص خواهد شد.

دبیر فدراسیون والیبال عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی، پیش بینی شده لیگ جهانی با حضور ۱۶ تیم و به مدت ۴۰ روز به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال ساحلی والیبال بانوان ورزشکار والیبال بانوان والیبال ساحلی بانوان پوشش زنان ورزشکار دبیر فدراسیون والیبال والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک