Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر خوش برای هواداران اتلتیکو مادرید.

یانیک کاراسکو به علت مبتلا شدن به ویروس کرونا، نتوانسته بود در دیدار پایانی اتلتیکو مادرید مقابل سلتاویگو بازی کند اما او می تواند دقایقی را مقابل گرانادا بازی کند تا به صورت کامل آماده شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، یانیک کاراسکو می تواند بهترین خبر برای هواداران اتلتیکو مادرید باشد که مقابل گرانادا می تواند به میادین برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تست کرونا بازیکن بلژیکی در 30 ژانویه مثبت اعلام شد اما در تست مجدد، جواب او منفی شد. او به علت فنی و اینکه با تیم تمرین نکرده بود، نتوانست مقابل سلتاویگو بازی کند اما حالا به تمرینات گروهی تیم اضافه شد و ممکن است چند دقیقه ای را مقابل گرانادا بازی کند.

او یکی از بازیکنان مهم دیگو سیمئونه است که در طول این فصل 937 دقیقه بازی کرده است و 2 گل هم به ثمر رسانده است. اتلتیکو یکی از تیم هایی است که از کرونا ضربه خورده است. هرموسو، کاراسکو، دمبله، ژائو فلیکس، لمار و هررا بازیکنانی هستند که به این ویروس مبتلا شدند. 

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به پرسپولیس لیست داد؛ بازیکنان موردنظر سرمربی پرسپولیس مشخص شد استوری محمد دانشگر در خصوص طرح موزاییکی پرسپولیسی ها خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند جسد بی جان نامزد سابق ستاره فوتبال در آپارتمانش پیدا شد حرکت جنجالی آنتونیو کونته پس از سوت پایان نیمه اول که احتمالا مخاطب او آنیلی بوده است / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل گرانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم

ستاره اتلتیک بیلبائو جدیدترین قربانی نژادپرستی در فوتبال است.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید