Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و مدیران سازمان و شرکت های تابعه، دکتر مصطفی نادعلی‌نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از پاکسازی بیمارستان و جداسازی بخش تشخیص و بستری بیماران کرونایی و انتقال آن از شنبه 25 بهمن به مرکز بین المللی گردشگری خلیج فارس خبر داد.

مصطفی نادعلی نژاد با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان به 2 نفر رسیده و تا چند روز آتی مرخص خواهند شد، رسیدن به چنین آرامشی را در گرو همت و همدلی همه جانبه مسئولان سازمان،  اقشار مختلف مردم ، کسبه، بازاریان و مرهون تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان و حمایت های مرکز توسعه سلامت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در تشریح وضعیت مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس افزود: این مرکز 2 هزار و 400 متر مربعی، با ١٢٠٠ مترمربع زیربنای مفید درمانی ، 25  اتاق بستری 2 تخته و ظرفیت بستری 50 بیمار مجهز به دستگاه ونتیللاتور نیز می باشد و در کنار آن  درمانگاه تنفسی، عفونی، ویروسی، آنفلوآنزا و تمامی بیماری هایی که در آن تب و احتمال عفونت وجود دارد نیز در نظر گرفته شده است.

نادعلی نژاد گفت: در این مجموعه داروخانه، اتاق تزریقات و فضای اقامتی برای پزشکان مستقر فراهم شده است و پزشکان متخصص داخلی، اطفال و عمومی این مرکز را پوشش می دهند.

وی با اشاره به آمادگی مرکز بین المللی گردشگری سلامت خلیج فارس برای ارائه خدمات در تمامی ایام تصریح کرد: بهره برداری از این مرکز و جداسازی بخش بیماران کرونایی از بیمارستان کیش با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش آرامش خاطر ساکنان، گردشگران و مردم را برای استفاده از خدمات درمانی مطلوب دربیمارستان به خوبی فراهم می کند.

مصطفی نادعلی نژاد رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش همچنین با تاکید بر رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری ها در ایام نوروز گفت: کمیته های نوروزی در حال برگزاری است و تمهیدات لازم برای زمان حضور گردشگران به بهترین شکل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون  در کشور گفت: در مرحله اول کادر درمان به ویژه کادر ICU واکسن دریافت می کنند و در مراحل بعد زمان عمومی شدن واکسیناسیون از رسانه ها و صدا و سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش ,سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و داریوش سلیمی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر محمدرضا رضا نیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و جمعی از مدیران شرکت های تابعه سازمان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان خلیج فارس سلامت تشخیص کیش بیماران کرونایی نادعلی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس