Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@13:45:15 GMT

خشم یک مقام صهیونیست از رفتار بایدن با نتانیاهو

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۳۴۲۹

خشم یک مقام صهیونیست از رفتار بایدن با نتانیاهو

به گزارش جمراان؛ نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در پیامی توییتری از رئیس جمهور آمریکا به دلیل عدم تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی از زمان ورود به کاخ سفید انتقاد کرد.

«دنی دانون» نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل چهارشنبه از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به دلیل عدم تماس با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به کاخ سفید از روز ۲۰ ژانویه (اول بهمن) انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پیامی در توییتر نوشت: «جو بایدن، شما با سران کشورهای کانادا، مکزیک، هند، فرانسه، آلمان، ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی و روسیه تماس داشتید. آیا الان زمان تماس با نخست وزیر اسرائیل، نزدیک‌ترین متحد آمریکا نیست؟» وی در این پست توییتری شماره تماس نتانیاهو را هم ذکر کرده است!

برخی از خبرنگاران آمریکایی با بازنشر این پیام توییتری نماینده سابق رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، به ناامیدی صهیونیست‌ها از بایدن به دلیل عدم تماس با نتانیاهو از زمان ورود به کاخ سفید اشاره کردند.

برخی از خبرنگاران نیز با بازنشر توییت دنی دانون، گفتند شماره‌ای که وی از نتانیاهو در توییت خود آورده، کار نمی‌کند.

البته پس از اعلام شدن پیروزی جو بایدن، در انتخابات ریاست جمهوری، وی با «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی و نتانیاهو گفت‌وگوی تلفنی داشته است اما وی از زمانی که وارد کاخ سفید شده تا کنون گفت‌وگویی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی نداشته است.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها از جو بایدن به عنوان یکی از نزدیک‌ترین دوستان این رژیم یاد کرده‌اند.

انتقاد مقام صهیونیست از بایدن به دلیل عدم تماس با نتانیاهو

در همین راستا، چند روز پیش نیز «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شرط بازگشت این کشور به شورای حقوق بشر را انجام اصلاحات مد نظر واشنگتن، مخصوصا تغییر رویکرد متضاد با رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

وی تاکید داشت اصلاحاتی که «تمرکز ناعادلانه» شورای حقوق بشر ملل متحد علیه اسرائیل را رفع کند، از جمله تغییراتی است که آمریکا می‌خواهد شاهد رخ دادن آن در این شورا باشد.

منبع: فارس

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل جو بایدن دنی دانون جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دلیل عدم تماس رژیم صهیونیستی نخست وزیر کاخ سفید جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه