Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است خطایی که روی آلبا اتفاق افتاد، داخل محوطه جریمه و پنالتی بود. 

رونالد کومان از شکست بارسلونا مقابل سویا می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از Barcacentre، تیم های بارسلونا و سویا در چارچوب دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف هم رفتند. در این بازی تیم لوپتگی منظم و بی اشتباه در دفاع ظاهر شد تا گام بلندی در راستای حضور در فینال بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و از عملکرد تیمش گفت:

نتیجه بدی است. در تمام لحظات بازی جنگیدیم اما به چیزی که می خواستیم دست پیدا نکردیم. باید یک پنالتی به سود ما اعلام می شد (صحنه خطا روی آلبا که بیرون از محوطه جریمه تشخیص داده شد). بازی خوبی از سوی بارسا مشاهده کردیم و در همان ابتدا اولین موقعیت جدی را نیز خلق کردیم. در نیمه دوم هم پرس زیادی انجام دادیم و نمی توانم بازیکنانم را سرزنش کنم. هنوز یک بازی دیگر باقی مانده است و باید سعی کنیم پیروز شویم تا به فینال برسیم. نتیجه در کل 2-0 است و کارمان برای بازی برگشت دشوار خواهد بود. گلزنی در خارج از خانه مهم است اما بارسلونا در نیوکمپ توانایی انجام هرکاری را دارد. 

لنگلت مشکل فیزیکی نداشت. این که زوج اومتیتی - مینگزا به میدان بروند تصمیم خودم بود. ساموئل هم به مانند همه بازیکنان اشتباه می کند و انصاف نیست که به او حمله کنیم، ما همه با هم پیروز می شویم و شکست می خوریم. تعویض های دیرهنگام؟ تیم خیلی خوب بود و دلیلی هم برای تغییر در ترکیب نداشتیم. تعویض ها را تا پایان بازی نگه داشتم چون اثری از خستگی نمی دیدم و حتی در نیمه دوم هم به خوبی پرس می کردیم. 

لاهوز در کل قضاوت خوبی داشت اما یکی از صحنه های بازی از دستش در رفت و پنالتی ما اعلام نشد؛ همه به من گفتند که پنالتی بود. نمی دانم چه اتفاقی افتاد اما VAR دخالتی انجام نداد. 

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به پرسپولیس لیست داد؛ بازیکنان موردنظر سرمربی پرسپولیس مشخص شد استوری محمد دانشگر در خصوص طرح موزاییکی پرسپولیسی ها خودکشی کامبیز 19 ساله به خاطر ازدواج با زن 28 ساله / شبنم 2 بچه هم داشت! وقتی « الناز شاکردوست» میکروفون را هم ضدعفونی می کند جسد بی جان نامزد سابق ستاره فوتبال در آپارتمانش پیدا شد حرکت جنجالی آنتونیو کونته پس از سوت پایان نیمه اول که احتمالا مخاطب او آنیلی بوده است / ویدیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رونالد کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم

لامین یامال یک سال پیش که 15 ساله بود برای بارسلونا به میدان رفت.

دانلود (16.2MB)

دیگر خبرها

  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا