Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس،  رئیس هیأت ملی مذاکره کننده یمن روز چهارشنبه تاکید کرد که دفاع مشروع از یمن تا توقف نهایی تجاوز و محاصره علیه یمن ادامه خواهد داشت.

«محمد عبدالسلام» در توییتر  نوشت: «دفاع مشروع ما با توکل به خدا تا زمان متوقف شدن کامل تجاوز و محاصره ، با تمام توان ادامه خواهد یافت».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت مذاکره کننده یمن گفت: «جرایم ائتلاف سعودی-آمریکایی علیه فرزندان ملت یمن بی سابقه است و به قدری این جنایات پلید و تروریستی است که عربستان و امارات را از لحاظ حقوق تحت تعقیب و از لحاظ انسانی و حتی سیاسی طرد شده قرار داده است.»

سرتیپ «یحیی سریع»‌ سخنگوی نیروهای مسلح یمن،‌ عصر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که نیروی پهپادی ارتش یمن، ظهر امروز، آشیانه جنگنده‌های سعودی در فردوگاه بین‌المللی «ابها» (جنوب غرب عربستان) را هدف قرار داده است.

 یحیی سریع در ادامه هشدار داد که ائتلاف متجاوز سعودی تمام هشدارهای پیشین صنعاء را نادیده گرفته و از فرودگاه‌های  غیرنظامی به منظور اهداف نظامی استفاده کرده است.

سریع همچنین تأکید کرد که این اقدام در واکنش به تداوم تجاوزهای هوایی و محاصره ظالمانه یمن صورت گرفته است.

از سوی دیگر، ائتلاف سعودی بدون اشاره به هدف قرار گرفته شدن آشیانه جنگنده‌های خود مدعی شد که نیروهای یمن یک هواپیمای مسافری را هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن ائتلاف جنایات ادامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر پایگاه یا سرزمینی که تجاوز به یمن از آنجا آغاز شود، در چارچوب گسترش صحنه عملیات و بانک اهداف، به هدف راهبردی و حیاتی برای نیروهای یمنی تبدیل و عمق و مناطق دارای اهمیت اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت.

«علی القحوم» امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، خواستار توجه دشمنان به پیامدها و رویکردهای خصمانه و پند گرفتن از تجاوزات ۹ سال گذشته به یمن شد تٔکید کرد که معادلات و و توازن قوا تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه مزدوران هیچ آرامشی ندارند، خطاب به آنها گفت: اگر برگ برنده بودید، طی ۹ سال گذشته ارزش داشتید، اما نتیجه شرط بندی بر روی مزدوران، باخت است.

القحوم در ادامه پیام خود تاکید کرد که دستیابی به صلح و اجرای آن به نفع یمن، عربستان سعودی، امارات و کل منطقه و تحقق امنیت و ثبات است.

این مقام ارشد یمنی با بیان اینکه صلح به تنش‌ها پایان می دهد و گسترش دایره منازعه را محدود می کند، براولویت دادن و توسعه منافع مشترک و تغییر مسیر از خصومت به دوستی تأکید کرد چرا که خیر و منفعت عمومی در این خواهد بود.

کد خبر 6093927

دیگر خبرها

  • خواهان بررسی مجدد درخواست عضویت کامل خود در سازمان ملل هستیم
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم