Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدالنبی شرفی امروز در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات از ۲۴ دی ماه آغاز شد و شامل مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد بانوان و آقایان، مسابقات تور جهانی جوانان زیر ۱۸ سال (ITF) و مسابقات تنیس ساحلی قهرمانی کشور بود.
وی افزود: در ابتدا مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد بانوان از ۲۴ دی ماه لغایت۴ بهمن ماه برگزار شد که طی آن ۷۳ تیم از ۱۲ استان کشور با عنوان جام خلیج فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این دوره از مسابقات بیش از ۲۰۰ ورزشکار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرفی ادامه داد: مسابقات تور جهانی جوانان زیر ۱۸ سال (ITF)  از تاریخ ۴ بهمن لغایت ۱۱ بهمن ۹۹ برگزار شد و تیم‌هایی از کشورهای ایران، ترکیه، رومانی، آمریکا، آلمان، مالی، روسیه و لتونی در این دسته از مسابقات شرکت کردند که طی آن ۴۸ نفر پسر و ۴۲ نفر دختر با یکدیگر به رقابت پرداختند و کشور ایران قهرمان این مسابقات شد و در مسابقات دونفره پسران کشور آمریکا به مقام نخست دست یافت و در دو نفره دختران کشور ترکیه مقام قهرمانی را کسب نمود.
وی تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات را ۹۰ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات بیش از این بود که با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا و انصراف‌هایی که از سوی تیم‌ها صورت گرفته بود ۹۰ نفر در این مسابقات شرکت کردند.
شرفی به برگزاری مسابقات جام فجر در ادامه این سری از مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات از ۱۱ بهمن ماه لغایت ۲۳ بهمن ماه و با حضور ۲۰استان به اضافه جزیره کیش و قشم و ۶۱۰ نفر شرکت کننده برگزار شد. همچنین مسابقات ساحلی قهرمانی کشور در ادامه این مسابقات برگزار شد و ۲۰ تیم و ۴۰ ورزشکار به مصاف یکدیگر رفتند که از تاریخ ۱۷ بهمن لغایت ۲۲ بهمن ماه در محل پلاژ آقایان برگزار شد که در مراسم پایانی این مسابقات عزیزاله فرضی پور سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، عبدالنبی شرفی رئیس هیئت تنیس کیش و رحمان سادات نجفی رئیس جامعه بازاریان کیش حضور و از برندگان آن با اهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آوردند.
رئیس هیئت تنیس جزیره کیش با اشاره به حضور بالای شرکت کنندگان در این مسابقات و تأثیر آن بر گردشگری جزیره کیش تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بالغ بر هزار نفر بازیکن و مربی و در حدود ۳ هزار نفر خانواده‌های تنیسورها نیز حضور داشتند که این امر باعث رونق دوچندان توریست ورزشی در جزیره کیش می‌شود. امیدواریم این مسابقات تداوم داشته و شاهد مسابقات دیگری در جزیره کیش باشیم.
وی در ادامه افزود: تمامی مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و بازیکنان ملزم به انجام تست PCR  ۷۲ ساعت قبل از حضور در این مسابقات بودند و طی برگزاری این مسابقات تمام اصول بهداشتی به خوبی رعایت شد.
 شرفی در پایان از همکاری رسانه‌های جزیره کیش اعم از روزنامه‌ها، پایگاه خبری، خبرگزاری‌ها، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و عکاسان خبری که با پوشش خبری این مسابقات در نشر اخبار نقش بسیار بسزایی را ایفا کردند تقدیر و تشکر نمود.
لازم به ذکر است مسابقات تنیس جام حذفی آقایان امروز ۲۳ بهمن ماه ساعت ۱۱ در زمین تنیس مجموعه المپیک کیش  و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها کیش تنیس فدراسیون تنیس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش تنیس فدراسیون تنیس کیش تنیس فدراسیون تنیس سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی کیش اخبار کنکور جزیره کیش برگزار شد بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این مسابقات به یاد شهید سرافراز محمد معماریان و با شعار قرآن ناطق، تحقق وعده صادق برنامه‌ریزی شده و در دو روز به میزبانی موقوفه قرآنی سعدالحکما و اردوگاه تفریحی ملاصدرا در شهرستان کهک اجرا خواهد شد.

در مرحله آموزشگاهی این مسابقات که در آبان پارسال برگزار شد، بیش از ۱۶۰ هزار دانش آموز سطح مدارس استان در دو بخش دختران و پسران شرکت کردند و در مرحله نواحی آموزش و پرورش هم ۱۲ هزار دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند و از این تعداد یک هزار نفر به مرحله استانی که مسابقات آن از امروز آغاز شد، راه یافتند.

برترین های این مرحله در دو بخش دختران و پسران به مرحله کشوری مسابقات که در مرداد سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک