Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربتی نژاد گفت: سالن ورزشی چند منظوره فجر روستای اصفهانکلاته گرگان با حضور معاون حقوقی مجلس امور استان های ورزش جوانان گلستان به بهره برداری رسید.

«رمضانعلی تربتی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ورزش شهرستان گرگان رشد خوبی نسبت به سالهای گذشته چه در بحث عمرانی و چه در بحث ورزشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان
ادامه داد: امروز با حضور معاون حقوقی مجلس امور استان های ورزش جوانان گلستان و مسئولان ارشد استان مراسم سالن ورزشی چند منظوره فجر اصفهانکلاته با اعتبار نزدیک به دو میلیارد تومان به مناسبت ایام دهه فجر افتتاح شد.

 

تربتی نژاد بیان کرد: برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت ایام دهه فجر در گرگان نظر گرفته شده بود که می توانیم به برگزاری مرحله  پلی آف لیگ دست یک والیبال با حضور شایسته  پاس گرگان  اشاره کرد.

 

وی افزود: همچنین شاهد درخشش تیم  بسکتبال شهرداری گرگان با پیروزی متحدد و سایر رشته ها مثل فوتبال، رشته های رزمی در شهرستان گرگان هستیم و برگزاری مسابقات اردوه های تیم ملی در ایام کرونا از دیگر اقدامات ما به شمار می رود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان ابراز داشت: در دهه فجر امسال هفت پروژه سالن های ورزشی مثل وزن برداری ویلاشهر گرگان، سالن ورزشی چند منظوره نصر آباد، قرن آباد، معصوم آباد، کفشگیری و امیر آباد  اشاره کرد.

 

تربتی نژاد خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی کمی شهرستان گرگان برخوردار است  در حال حاضر 54 سالن متعلق به ورزش و جوان در گرگان داریم.

 

وی گفت: لیگ تندرسی در سطح کشور در حال پیگیری است و گرگان با حضور یک هزار و 400 نفر  در بین شهرستان های استان رتبه نخست را دارد  و در سطح کشور گرگان در مقام هفتم قرار دارد که نشان اهمیت ورزش در گرگان است.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه سالن ورزشی ورزشی افتتاحیه افتتاح افتتاح پروژه سالن ورزشی چند منظوره تربتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد