Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:15:02 GMT

آب گرفتگی با کوه خضر نبی خداحافظی می کند

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۴۹۰۲

آب گرفتگی با کوه خضر نبی خداحافظی می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از  شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم،مدیر منطقه چهار شهرداری قم با اشاره به مشکلات آب‌های سطحی در کوه خضر نبی (ع) و مزار شهدای گمنام، اظهار کرد: برای جلوگیری از ورود آب به محدوده خضر نبی (ع) بیش از ۶۰۰ متر کانال احداث می‌شود.

او تسهیل عبور و مرور و جلوگیری از تخریب مزار شهدای گمنام را از اهداف پروژه دانست و افزود: در اجرای این طرح همراه با احداث ۶۰۰ متر کانال، پوشش آن نیز انجام‌شده تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه خبر داد و تصریح کرد: با تلاش همکاران واحد فنی و عمران منطقه تا اواسط ماه آینده این پروژه به اتمام رسیده و به بهره‌برداری می‌رسد.

اصفهانیان  اعتبار این پروژه را ۶ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: ۶ میلیارد ریال هزینه برای این پروژه در نظر گرفته‌شده و با اجرای آن مشکلات آب‌گرفتگی این محدوده هنگام بارندگی حل می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری قم آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازدید مرادعلی الله کردی شهردار حمیدیا ومحمدرضا جعفری رییس شورای شهر حمیدیا به بیان روند اجرای پروژه‌ها و چالش‌های پیش رو پرداختند.

کد خبر 6092153

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • پیشرفت پروژه‌های شهرداری حمیدیا در قاب تصویر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏