Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاردشت به لطف طبیعت سرسبز و بی نظیر درکنار مناطق ییلاقی با چشم اندازهای بسیار جذاب، همواره مقصد محبوب اکثر گردشگران بخصوص پایتخت نشین ها است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، تا قبل از شیوع کرونا، در هر موقعی از سال گردشگران بسیاری را در کلاردشت می دیدیم که بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم می زدند اما امروزه برای شکست کرونا، دیگر هیچ گردشگری از شهر خود خارج نمی شود اما بی شک بعد از رفع محدودیت ها، شاهد هجوم گردشگران بخصوص پایتخت نشین ها به مناطق جذاب و دیدنی شمال کشور از جمله کلاردشت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با کلاردشت و جاهای دیدنی این شهر سرسبز بیشتر آشنا شوید.

چرا کلاردشت یکی از بهترین مقاصد بعد از کرونا می باشد؟

کلاردشت از جمله سرسبزترین شهرهای شمالی کشور است که در گذشته، به عنوان روستا شناخته می شد اما به لطف توسعه و پیشرفت منطقه، تبدیل به شهر گردید و همچنین یکی از مهم ترین دلایل انتخاب کلاردشت به عنوان مقصد گردشگری بعد از کرونا، آب و هوای منطقه است چرا که برخلاف اکثر شهرهای شمالی کشور و بخصوص مناطق ساحلی، کلاردشت به لطف فاصله قابل توجه از دریا دارای آب و هوای شرجی نبوده و به لطف ارتفاع این شهر از سطح دریا، همواره شاهد تابستان های خنک و زمستان های بسیار سردی در شهر هستیم.

کلاردشت در جنوب غربی مازندران قرار دارد و بهترین راه دسترسی به این شهر، جاده چالوس می باشد هرچند گردشگران دو انتخاب جهت دسترسی به شهر کلاردشت دارند.

سریع ترین راه، شهر مرزن آباد است و در جاده چالوس هنگامی که به مرزن آباد رسیدید، کافیست به سمت غرب حرکت کرده و با استفاده از تابلوهای راهنما، به کلاردشت برسید اما لوکس ویلا پیشنهاد می کند در صورتی که در زمان خلوتی جاده سفر کردید یا حوصله ترافیک های سنگین جاده چالوس را داشتید، از مسیر معروف عباس آباد وارد کلاردشت شوید.

برای دسترسی به جاده عباس آباد کافیست در انتهای جاده چالوس، به سمت غرب حرکت کرده و بعد از سلمانشهر، هنگامی که به عباس آباد رسیدید با استفاده از تابلوها، وارد جاده سرسبز و بسیار زیبای عباس آباد – کلاردشت شوید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید این جاده از نظر گردشگران همواره جزء زیباترین جاده های استان مازندران به شمار می رود و در هر موقعی از سال، گردشگران بسیاری را در این مسیر می بینیم که خودروهای خود را در کنار جاده پارک کرده و از طبیعت و منظره جذاب و دلنشین لذت می برند.

بهترین راه برای اجاره ویلا در کلاردشت و آشنایی با انواع ویلاها در این شهر

همواره گردشگران برای اجاره ویلا در کلاردشت می توانند با هر بودجه و سلیقه ای میان تنوعی از ویلاها و اقامتگاه های شهر، بهترین را انتخاب کنند اما بعد از شکست کرونا و سفرهای بسیار زیاد گردشگران، اجاره ویلا به یکی از بزرگترین چالش های پیش رو در سفر تبدیل خواهد شد.

همانطور که می دانیم، کلاردشت یکی از بهترین مناطق شمالی کشور برای طبیعت گردی است و به لطف این موضوع، گردشگران ترجیح می دهند هزینه کمی برای اقامت پرداخت کرده و بودجه خود را صرف گشت و گذار در شهر کنند لذا اگر شما هم جزء این دسته از گردشگران هستید، اجاره سوئیت در کلاردشت بی شک انتخابی اقتصادی و به صرفه خواهد بود.

اگر می خواهید هزینه بالاتری پرداخت کرده و از امکانات و آسایش بیشتری هم برخوردار شوید، می توانید به سراغ اجاره ویلا استخردار در کلاردشت بروید اما در نظر داشته باشید تعداد ویلاهای استخردار در این شهر محدود بوده و می بایست از چند روز قبل از تاریخ سفر، نسبت به رزرو آن ها اقدام کرد.

اجاره ویلا ییلاقی در کلاردشت

در اطراف کلاردشت، روستاها و ییلاقات بسیار جذابی وجود دارد که علاقه مندان خاص خود را دارند. یکی از این مناطق ییلاقی، دهکده مازیچال است.

گردشگران با اجاره ویلا در دهکده مازیچال در منطقه ای اقامت خواهند داشت که در بالای ابرها قرار داشته و می توانند از چشم انداز اقیانوس ابرها نهایت لذت را ببرند. اما در نظر داشته باشید در این مناطق، خبری از ویلاهای لوکس و آنچنانی نبوده و اکثر اقامتگاه ها به صورت سوئیت یا ویلایی عادی هستند.

نگاهی به برخی از بهترین جاذبه های دیدنی کلاردشت

اگر علاقه مند به کوهنوردی هستید، کلاردشت یکی از بهترین مقاصد خواهد بود چرا که در میان جاهای دیدنی کلاردشت، علم کوه به عنوان دومین قله مرتفع ایران شناخته شده و در طول مسیر صعود به این قله نیز به سنگ سماور خواهید رسید که یکی از عجایب ایران به شمار می رود.

اگر هم می خواهید از بهترین مناطق طبیعت گردی شهر هم بازدید کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به روستای سیاه بیشه هم بیاندازید چرا که در فصل بهار و پاییز، شاهد مه غلیظ تیره ای در منطقه هستیم که جذاب و در عین حال ترسناک می باشد.

در آخر، لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا و آپارتمان در سراسر ایران، تنوع بالایی از انواع اقامتگاه ها در کلاردشت برای گردشگران در نظر گرفته تا گردشگران بعد از شکست کرونا، جهت رزرو ویلا در کلاردشت، تنها یک تماس با کارشناسان ما، به راحتی بتوانند بهترین اقامتگاه مورد نظر را در این شهر انتخاب کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ویلا در کلاردشت اجاره ویلا جاده چالوس عباس آباد لوکس ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا