Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:27:10 GMT

۱۲۸ پروژه عمرانی و خانه هلال در فارس افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۵۸۱۳

۱۲۸ پروژه عمرانی و خانه هلال در فارس افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس از افتتاح ۱۲۸ پروژه عمرانی و خانه هلال در اواخر بهمن ماه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر فارس، حسین درویشی با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز جامع توانبخشی مرکز استان، 3 انبار امدادی در شهرستان‌های کازرون، داراب و مهر و پایگاه امداد و نجات بین شهری کمارج از جمله 128 پروژه عمرانی قابل افتتاح است که با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر در اواخر بهمن‌ماه افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به همین مناسبت مرکز عملیات جمعیت هلال احمر فارس و ساختمان امداد شهری جمعیت کازرون و سپیدان نیز کلنگ‌زنی می‌شود با تاکید بر لزوم راه‌اندازی خانه‌های هلال عنوان کرد: جمعیت هلال احمر فارس 110 خانه هلال در اواخر بهمن ماه و با حضور دبیر کل جمعیت افتتاح می‌کند.

20 واحد مسکونی ویژه نیازمندان بادرودی افتتاح و به بهره‌برداری رسید55 طرح کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شدشمارش معکوس برای افتتاح آزادراه 7000 میلیارد تومانی/ آزادراه غدیر پدافند غیرعامل استان‌های تهران و البرز است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: پس از افتتاح 110 خانه هلال، تعداد خانه‌های هلال جمعیت فارس به 232 خانه می‌رسد.

درویشی گفت: به منظور تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر فارس بیش از 118 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز جذب شده و بیش از 115 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های دیگر مورد نیاز است.

انتهای پیام/422/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر فارس خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد