Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:57:58 GMT

رفتار عجیب لئو مسی بعد از شکست تلخ بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۶۰۱۳

رفتار عجیب لئو مسی بعد از شکست تلخ بارسا (عکس)

لیونل مسی بعد از شکست شب گذشته بارسلونا مقابل سویا به خوش و بش و گفتگوی همراه با لبخند با بازیکنان تیم حریف پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در مسابقه قبلی بارسلونا برابر رئال بتیس از لیونل مسی به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود و او را در نیمه دوم به زمین فرستاد. با این حال مسی در بازی شب گذشته بارسا برابر سویا در دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری در ترکیب اصلی قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوق ستاره آرژانتینی در بازی دیشب عملکرد نسبتا خوبی از خود ارائه داد و چندین بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما هر مرتبه با بدشانسی و البته درخشش دروازه بان مراکشی سویا یعنی یاسین رو به رو شد تا نتواند مانع از شکست تیمش در سانچز پیزخوان شود.

 

اما بعد از پایان دیدار دو تیم سویا و بارسلونا یک رفتار نسبتاً عجیب از سوی لئو مسی باعث شده که اکنون رسانه‌های اسپانیایی و برخی از هواداران تیم کاتالانی به انتقاد از این بازیکن بپردازند. فوق ستاره آرژانتینی پس از شکست تیمش مقابل سویا چند دقیقه در زمین باقی ماند و در حالی که لبخند بر روی لبانش بود به خوش و بش با بازیکنان حریف از جمله پاپو گومز، ستاره  آرژانتینی سویا و البته هم تیمی سابق خود یعنی ایوان راکیتیچ پرداخت.

 

در واقع بسیاری معتقد هستند که مسی بعد از اتفاقات رخ داده در تابستان اخیر و پس از اینکه باشگاه بارسلونا به او اجازه جدایی نداد دیگر انگیزه چندانی ندارد و همین موضوع نیز باعث شده که چنین رفتارهایی از او سر بزند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گفتنی است  ستاره آرژانتینی آخرین ماه‌های قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا پشت سر می‌گذارد و گفته می‌شود تیم‌های نظیر پاری سن ژرمن و منچستر سیتی به شدت شرایط جذب این بازیکن را بررسی می کنند.

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی خیرونا به میدان رفت و در یک بازی پرگل و جذاب با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا قهرمانی رقیب قدیمی را مسجل کرده باشد.

این بازی علاوه بر اینکه می‌توانست قهرمانی رئال در رقابت‌های این فصل لالیگا را قطعی کند، در تعیین سرنوشت تیم دوم جدول هم تاثیرگذار بود و شاگردان ژاوی با قبول این شکست جایگاه دوم را به خیرونا واگذار کردند و به رده سوم سقوط کردند که به هیچ وجه برای مدیران این باشگاه خوشایند نیست.

آرائوخو پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های بسیاری داشتیم برای اینکه بتوانیم نتیجه را 1-3 کنیم اما به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار نبودیم. وقتی گل مساوی را دریافت کردیم از نظر روانی فروپاشیدیم.

ما باید روحیه و ذهنیت برنده داشته باشیم. باید این موضوع را در فصل بعد اصلاح کنیم. ما تیم خوبی هستیم اما باید پیشرفت کنیم. در این بازی خوب بازی کردیم اما اشتباهاتی داشتیم که بهای سنگینی برای آنها پرداخت کردیم. باید به ادامه فصل فکر کنیم چون این اتفاق دیگر رخ داده است.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!