Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن در پیامی در شبکه توئیتر نوشت هر گونه درخواستی برای صلح که انصارالله شاهد اجرای واقعی آن نباشد، فقط در حد ابراز احساسات است.

 به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله یمن، تحقق صلح در این کشور را به پایبندی به توافق‌های امضاشده و اجرای آن منوط دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد علی الحوثی گفت: آنچه صلح را محقق می‌کند درخواست‌ها (برای صلح) نیست بلکه توافق‌های امضاشده است.

وی در توئیتی در حساب کاربری خود افزود هر گونه درخواستی (برای صلح) که انصارالله شاهد اجرای واقعی آن نباشند، فقط در حد ابراز احساسات است.

الحوثی تصریح کرد اگر درباره اهداف درست دعوت کنندگان به برپایی صلح اطمینان خاطر یابند، در این صورت می‌توان متقابلا پاسخ چنین احساسی را داد و همچنین همزمان با اقدامات عملی برای توقف «تجاوز و محاصره» _در صورت توافق و امضای توافقنامه_ می‌توان اقدامات عملی انجام داد./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • حمایت اساتید حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» (عفاف و حجاب) فراجا + اسامی