Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@16:14:04 GMT

نصب تابلو تصاویر شهدا در بلوارهای شهر گلپایگان

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۶۸۸۰

نصب تابلو تصاویر شهدا در بلوارهای شهر گلپایگان

مسئول فرهنگی اجتماعی شهرداری گلپایگان گفت: امسال یکصد تابلو از تصاویر شهدای شهر گلپایگان در بلوارهای امام رضا (ع) و مادر نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود حبیبی امروز (پنجشنبه) در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه شهرداری گلپایگان پروژه ساماندهی گلزار شهدا و نصب تصاویر شهدا در بلوارهای شهر و همچنین نصب تابلو در سر در منازل شهدا را انجام داده است، اظهار کرد: امسال یکصد تابلو از تصاویر شهدای شهر گلپایگان در بلوار مادر و بلوار امام رضا (ع) نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مطالبات خانواده شهدای خلبان شهر گلپایگان به نامگذاری خیابان‌ها و میادین شهر به نام این شهدا گفت: میدان استقلال منطقه شهرک الوند به نام «خلبان شهید ابراهیم کریمی» و بلوار صفائیه به نام «خلبان شهید محمد کریمی» نامیده شده است و پس از احداث میدان مقابل پلیس راهور این میدان به نام «خلبان شهید بزرگی» مزین خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهر گلشهر چهار گلزار شهدا وجود دارد که تاکنون دو گلزار شهدا ساماندهی شده است، اظهار کرد: تصاویر شهدا در بلوار شهر نصب شده است.

وی افزود: نصب تابلو در سر در منازل خانواده شهدا به زودی در دستور کار شهرداری قرار می‌گیرد.

کد خبر 474366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان شهرداری شهدا گلزار شهداء ساماندهي شهري شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر گلپایگان تصاویر شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران

دریافت 7 MB کد خبر 6095678

دیگر خبرها

  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • ۱۴ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار