Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی سردار شهید سلیمانی در شهرستان قدس به بهره برداری رسید.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سردار شهید سلیمانی امروز پنجشنبه با حضور مسئولان کشوری، استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی با ۳۱۷ میلیارد تومان اعتبار توسط رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جمعیت بیش از ۴۰۰ هزار نفری شهرستان قدس در سال‌های اخیر رشد خوبی به ویژه در بخش صنعت و تولید داشتیم و این موضوع شهرستان را به یکی از کانون‌های مهم جمعیتی منطقه تبدیل کرده که موجب شد تا کمبود سرانه بهداشت و درمان به ویژه بیمارستانی برای شهروندان ساکن این منطقه مرتفع شود.

استارت اجرای طرح بیمارستان در سفرهای استانی دولت در سال ۹۴ مورد تصویب قرار گرفت که در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر قدس زمینی به مساحت ۲۲ هزار ۴۴۸ متر مربع را برای این اقدام در انتهای بلوار امامزاده برای احداث این مرکز درمانی اختصاص دادند تا کلنگ احداث این طرح بهداشتی درمانی توسط وزیر بهداشت و درمان همان سال به زمین بخورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان

  محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: شکاف لب و کام، یکی از شایعترین نقص مادرزادی در نواحی صورت و جمجمه در نوزادان محسوب می شود که باتوجه به پیچیدگی درمان بیماران مبتلا و انجام فرآیند عمل توسط تعداد متخصصین رشته های گوناگون،  امکان درمان این بیماران در تمام مراکز درمانی وجود ندارد و بر همین اساس فاز اول مرکز متمرکز جراحی های شکاف کام و لب در زاهدان راه اندازی شد
 
وی ادامه داد: درمان این اختلال بر اساس یک برنامه درمانی و مراقبتی متناسب با شرایط کودک ممکن است در چند ماهگی و یا در چند سالگی آغاز و تا سنین جوانی ادامه یابد.
 
  مومنی عنوان کرد: خانواده این کودکان به محض مشاهده و تشخیص این ناهنجاری باید به بیمارستان الزهرا (س) زاهدان مراجعه کنند تا کودکان درمان های فوق تخصصی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود