Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد صبح امروز در نشست با اعضای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اظهار کرد: این مجموعه و تبدیل و اعطای آن به بخش خصوصی اقدام غیرکارشناسی و اشتباه است و اعضا درخواست ملغی شدن آن را دارند.

وی افزود: موضوع تبدیل این شرکت و مدیریت به اداره کل یکی دیگر از درخواست‌های این عزیزان است و در قبال این این موضوع درخواست افزایش نیرو نیز ندارد که پیگیری این مسئله را در دستور کار قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی شرکت غله استان، بلاتکلیفی ۲۶ نفر از نیروهای مجموعه و بحث استخدام آنان است که درخواست حمایت و تعیین تکلیف وضعیت این کارکنان را دارند.

وی ادامه داد: طبق تماسی که با معاون وزیر صمت داشتم، هماهنگی‌هایی صورت گرفت تا با همراهی یکدیگر این موضوع را پیگیری کنیم تا نتیجه مناسب حاصل شود و مشکلات این کارکنان زحمتکش که سال‌ها در این مجموعه تلاش کرده‌اند، مرتفع گردد.

نیکزاد با اشاره به لزوم تبیین و روشن‌سازی افکار عمومی در بحث توزیع آرد روستائیان، بیان داشت: مسؤولان غله استان باید به طور شفاف، مزیت‌های توزیع آرد سهمیه‌ای با روش پراکنش در سطح نانوایی‌های شهر نزدیک را شرح دهند تا شبهات موجود رفع شود.

وی بررسی موضوع اعطای یارانه آرد به خود مردم را در این نشست مطرح کرد و بیان داشت: نظر بخشی از کارشناسان بر این است که یارانه پرداختی از سوی دولت در بخش آرد، باید به خود مردم داده شود تا مصرف حقیقی شده و از سوء استفاده و اسراف جلوگیری گردد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در نشست‌ها روحیه بنده این است که نظرات کارشناسی و میدانی اعضای جلسه را بشنویم و در آخر جمع‌بندی دقیقی داشته باشیم که متاسفانه امروز در جلسات این روند کمتر پیگیری می‌شود و عموماً بروکراسی و رسمی بودن بی‌حاصل را شاهد هستیم؛ تلاش باید بر این باشد که در نشست‌‌ها دیالوگ شکل گیرد تا نتیجه موثر حاصل شود.

انتهای پیام/3463/621/

منبع: فارس

کلیدواژه: یارانه مجلس شورای اسلامی آرد اردبیل نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا گفت که «حواله خودرو را ما نمی‌دهیم ولی درخواست آن را پیگیری خواهیم کرد».

به گزارش فارس، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: این قهرمانی حاصل 2 سال کار و تلاش و برنامه‌ریزی بود. شما خبرنگاران شاهد بودید که در تورنمنت‌های مختلف، بازی با تیم‌های مختلف، تیم‌های رده بالا را طبق نظر سرمربی برنامه ریزی کردیم. اگر رنکینگ کنونی فوتسال را نگاه کنید، پرتغال، اسپانیا و آرژانتین نخواستند با ما بازی کنند ولی اکثر کشورها که حرفی برای گفتن دارند با ما بازی کردند. بازی با برزیل خیلی خوب بود، شاید شاکله اصلی تیم را شمسایی از آن بازی انتخاب کرد. بعد از آن بازی با روسیه و بعد تورنمنت ویتنام، تیم تکمیل شد.

وی ادامه داد: از پس فردا کارمان را به امید خدا در خصوص کلیتی که برای جام جهانی انتخاب کردیم، شروع خواهیم کرد. ان‌شاءالله می‌رویم که در جام جهانی نیز افتخار آفرینی کنیم.

اصولی در خصوص تعداد اردوها برای جام جهانی گفت: نظر شمسایی این است که لیگ ما حداقل 5-6 هفته پیش برود. این موضوع می‌تواند سطحی از آمادگی را به وجود آورد. برای بازی‌های دوستانه در فیفادی‌هایی که خواهیم داشت مذاکراتی انجام دادیم و اگر قطعی شد، خواهم گفت. با قدرت و مصمم آماده‌ایم که شهریور ماه در جام جهانی با قدرت حضور پیدا کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: ما در خدمت شمسایی هستیم و ان‌شاءالله با قدرت کارشان را ادامه خواهند داد.

وی اظهار داشت: یک بدهی از پارسال باقی مانده بود، آن هم به خاطر آخر سال است. ما خودمان نیز درگیر بودیم و من خودم هم واقعیتش درگیر کاروان تیم بودیم. در اولین فرصت بدهی را تقدیم خواهیم کرد.

اصولی در خصوص جایزه ملی‌پوشان نیز گفت: حواله خودرو که نه. حواله خودرو را که ما نمی‌دهیم. درخواست را بله پیگیری می‌کنیم. در آن چارچوبی که تعریف شده، بخشی پرداخت شده و بخشی پرداخت خواهیم کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای