Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در شکست خارج از خانه تیمش مقابل سویا در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا، داور را هم مقصر دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از باخت 2 بر صفر شاگردانش در بازی شب گذشته مقابل سویا - تیمی که 4 روز دیگر در جام حذفی اسپانیا و 16 روز دیگر در لالیگا هم باید با آن روبه‌رو شوند - گفت: ما باید بازی را آنالیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا بازی برگشت کلی فرصت داریم. روی تیم فشار زیادی بوده و از نفس افتاده است. باید سعی کنیم که در بازی برگشت با عملکرد این باخت را جبران کنیم. هنوز امید داریم اگرچه بازی برگشت هم بسیار سخت خواهد بود. می‌دانم که بارسلونا در خانه خودش توانایی هر کاری را دارد.

کومان در ادامه انگشت اتهام را به سمت داور گرفت و او را بابت قضاوتش در شکست بارسلونا مقصر دانست. سرمربی سابق تیم ملی هلند مدعی بود که آنتونیو متئو لاهوس در دقیقه 70 باید یک خطای پنالتی که روی جوردی آلبا صورت گرفت به سود بارسلونا اعلام می‌کرد.

او افزود: همیشه درباره پنالتی‌ها شک و تردید وجود دارد. همه به گفتند که روی آلبا خطای پنالتی بوده است. حریف مرتکب خطا می‌شد اما خطاهای زیرکانه. البته آنها به خوبی هم دفاع می‌کردند. سویا تیم قدرتمندی است که بازیکنان قدرتمندی هم دارد. بارسلونا هم روی فرم است. ما جنگیدیم و تلاش‌مان را کردیم اما حریف تیمی بزرگ و بسیار فیزیکی بود. ما موقعیت‌های داشتیم. در صحنه‌ای که با آلبا برخوردی صورت گرفت هم VAR نظرش را داد اما به عقیده من پنالتی بود.

جام حذفی اسپانیا| سویا با غلبه بر بارسلونا به فینال نزدیک شد

 

ساموئل اومتیتی و اسکار مینگسا، دو بازیکنی بودند که کومان آنها را در قلب خط دفاعی تیمش برابر سویا قرار داد و این تصمیم او با انتقاداتی هم همراه بود. سرمربی کاتالان‌ها درباره این تصمیمش هم گفت: لنگله مشکل و مصدومیتی خاصی نداشت. این تصمیم من بود که اومتیتی و منیگسا بدر کنار هم بازی کنند چون ما هنوز کلی بازی دیگر داریم. در خط دفاعی ما گزینه‌های زیادی نداریم. شما باید با تمام بازیکنان موجود بازی کنیم چون کلی بازی دیگر تا پایان فصل داریم. در صحنه گل اول سویا کلی فضا به حریف دادیم و در گل دوم هم در اجرای تله آفساید دچار اشتباه شدیم. عملکرد اومتیتی خوب بود. او اگرچه اشتباهاتی داشت اما خب همه بازیکنان ما مرتکب اشتباه شدیم. این هم بخشی از فوتبال است. انصاف نیست که فقط اومتیتی را مقصر جلوه دهیم. بازی برد و باخت دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رونالد کومان بارسلونا رونالد کومان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک صنعت نفت را شکست بدهد تا با ۲۸ امتیاز کاملا از شرایط سقوط دور بشود.

هوادار تهران با ۲۹ گل زده از همه تیم‌های نیمه دوم جدول هجومی‌تر بوده‌اند و در مجموع ششمین خط حمله برتر لیگ را تشکیل داده‌اند.

نتایج هوادار با مسعود شجاعی اغلب پرگل بوده و آنها حتی تساوی‌هایشان نیز بدون گل و خسته کننده نیست.

شجاعی در شرایطی هوادار را تحویل گرفت که این تیم سه شکست متوالی و بدون گل زده را تجربه کرده بود که آخرین آن باخت پنج بر صفر برابر سپاهان بود. با این حال او هوادار را دگرگون کرد و این تیم طی ۱۴ بازی حضور او، ۶ برد، ۶ تساوی و تنها دو شکست برابر استقلال و تراکتور را تجربه کرده است.

هوادار مدل شجاعی طی این مدت تنها در دو بازی برابر مس و استقلال تهران موفق به گلزنی نشده و در ۱۲ بازی دیگر ۲۳ گل به ثمر رسانده که آماری جذاب و جالب توجه محسوب می‌شود.

بنفش پوشان هفته آینده باید در انزلی به مصاف ملوان بروند و این درحالی است که در پنج هفته گذشته شکست نخورده‌اند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال