Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از افتتاح پنج زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال این نهاد در روستاهای کم‌برخوردار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  زهک ، آرشام هنرکار در حاشیه مراسم افتتاح زمین چمن مینی‌فوتبال روستای "محمدشاهکرم" شهرستان زهک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پنج زمین ورزشی چمن مصنوعی مینی‌فوتبال بنیاد مستضعفان در روستاهای محروم استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این پروژه‌ها در روستاهای محروم "گت" شهرستان زابل، "محمدشاهکرم" شهرستان زهک، "چاه محمد و دورگیابند" شهرستان دلگان و "کلاتک" شهرستان مهرستان احداث شده است.

افتتاح و کلنگ‌زنی 356 میلیارد پروژه‌های محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان در سیستان و بلوچستانتوزیع 5000 سبد معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان میان اقشار نیازمند سیستان و بلوچستان آغاز شدمشارکت بنیاد مستضعفان در تامین مسکن خانوارهای دارای معلول سیستان و بلوچستان وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با مشارکت دهیاری‌ها و ورزش و جوانان اجرا شده، افزود: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بابت خرید و نصب چمن مصنوعی هر یک از این زمین‌های ورزشی مبلغ 150 میلیون تومان اعتبار صرف کرده و دهیاری‌ها بحث زیرسازی، ساخت سکوی تماشاچیان و فنس‌کشی را بر عهده داشته‌اند و ورزش و جوانان هم موضوع تهیه نقشه و نظارت بر اجرای استاندارد را بر عهده داشته است.

هنرکار خاطرنشان کرد: این پروژه‌های ورزشی در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در نقاط محروم پیرو تفاهم‌‌نامه‌ای که از سال 96 فی‌مابین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت ورزش و جوانان منعقد شده احداث شده‌اند.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد مستضعفان سیستان و بلوچستان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاتل فراری در شهرستان مهرستان پس از یک ماه زندگی مخفیانه توسط کاراگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا دلیری روز شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در فروردین ماه امسال مبنی بر قتل جوانی در یکی از محلات شهرستان مهرستان، بلافاصله تیم مجرب از ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط سلاح سرد مورد اصابت قرار گرفته و فوت کرده و قاتل یا قاتلان متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از اقدامات تخصصی با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس، هویت متهم شناسایی و قاتل پس از یک ماه زندگی مخفیانه در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شهرستان‌ مهرستان با آلت قتاله به کاربرده شده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • اهدایی بایرن به بنیاد بکن‌باوئر: چک نیم میلیون یورویی!