Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سیدغنی نظری، نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آتی استان اردبیل هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به اقدامات اخیر جهت افزایش فرصت‌های اشتغال در شهرستان‌های جنوب استان اردبیل افزود:  ۷۰۰ میلیارد ریال برای کمک به ایجاد اشتغال روستایی و پایدار در شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری همچنین از پیگیری و تلاش برای تحقق خواسته مردم منطقه خورش‌رستم برای شهرستان شدن خبرداد و بیان کرد: خواسته مردم این منطقه به دولت پیشنهاد شده و منتظر تصمیم نهایی از سوی مسئولان هستیم.

نظری اظهارکرد: با توجه به وضعیت نامناسب ساختمان درمانگاه فعلی تامین اجتماعی شهر خلخال، برای بهسازی درمانگاه جدید در این شهر نیز ۶۰ میلیارد ریال  اعتبار تخصیص یافته و اقدامات لازم در این خصوص بزودی آغاز خواهد شد.

او با انتقاد از عملکرد شورای اسلامی شهر خلخال گفت: در حالی که نقش شورای اسلامی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نقشی ارزنده و تعیین‌کننده است، ولی شورای اسلامی این شهر به حوزه شهرداری و فعالیت‌های محدود آن خلاصه شده است.

نظری اظهارکرد: درآمد محلی شهرداری خلخال امسال و از محل افزایش ساخت و سازها قابل توجه است ولی عملا مردم شهر در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی از این درآمد بهره‌ای نبرده‌اند.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال روستایی و پایدار برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرداری خلخال شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز شوراها و تجلیل از شوراهای برتر استان سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: کارهای اساسی و ماندگار در سطح شورای عالی استان ها کشور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه بودجه و امکانات شوراها دچار مشکلات قانونی است، افزود: از نظر محل، بودجه و امکانات مشکلاتی در سطح شوراها وجود دارد که باید خلاء قانون آن حل شود.

رئیس شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: این مساله مهم همراه با مدیریت یکپارچه شهری در راستای ارتقاء جایگاه شوراها نیز مدنظر و اولویت است.

دبیری با بیان اینکه مباحث و مسائل رفاهی اعضای شوراهای اسلامی از جمله بیمه شورای روستایی در دستور کار قرار داشته و پیگیری می شود، تاکید کرد: تلاش داریم مشکلات حوزه بیمه حل شود.

استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه در راستای نگاه حمایتی از شهرداری ها و دهیاری ها، بودجه حوزه دهیاری ها در سال ۱۴۰۲ به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت، گفت: در بحث حمایت از شهرداری ها و دهیاری ها، از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده، در سال ۱۴۰۳ پرداختی به شهرداری های استان بالغ بر یک هزار و ۷۰ میلیارد تومان و به دهیاری ها نیز ۳۱۰ میلیارد تومان بوده است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: افزایش ۳۴۰ درصدی اعتبارات عمرانی، برگزاری مطلوب جشن احیاء ۲۰۱ واحد راکد، بهره برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی، واگذاری زمین به متقاضیان واجد شرایط و… در زمره مسائلی است که در سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شد.

کد خبر 6093285

دیگر خبرها

  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • پرواز بودجه نهاد ریاست‌جمهوری در دولت رئیسی؛ افزایش ۸۶ درصدی کجا صرف می‌شود؟
  • افزایش ۸۶ درصدی بودجه در دولت سیزدهم!