Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه بخشی از بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افتتاح شد گفت: امیدواریم سایر بخش‌های این بیمارستان با سرعت بهتری تکمیل شود تا ظرفیت درمانی استان افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، عبدالکریم جمیری پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر با بیان اینکه برای پیگیری این پروژه نشست‌هایی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه  برگزار شد اظهار داشت: با مذاکرات انجام شده منابع اعتباری قابل توجهی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر جذب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه در نوع خودش در راه‌اندازی سرعت عمل مناسبی داشته است تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و کمبود تخت بیمارستانی در استان بوشهر، تأکید شد بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسد.

جمیری با بیان اینکه بخش عمده‌ای از امکانات و خدمات درمانی استان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر به عنوان بیمارستان اصلی مرکز استان مستقر است افزود: اختصاص این بیمارستان  ویژه  بیماران کرونایی سبب شد مردم نتوانند از دیگر امکانات و خدمات بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در راه‌اندازی بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر تلاش کردند گفت: در این راستا سازمان برنامه و بودجه حمایت خوبی انجام داد و خوشبختانه امروز بخشی از بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افتتاح شد.

بیمارستان شهدای هسته‌ای و اورژانس پرتوی بوشهر افتتاح شد 164خانه بهداشت و مرکز جامع سلامت در استان بوشهر راه‌اندازی شد وزیر بهداشت دستور تکمیل و تجهیز بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر را صادر کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل سایر بخش‌های بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر افزود: امیدواریم سایر بخش‌های این بیمارستان با سرعت بهتری تکمیل شود تا ظرفیت درمانی استان افزایش یابد.

جمیری تاکید کرد: قطعا برای تکمیل و بهره‌برداری کامل از  بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر مجددا از طریق وزارت بهداشت و درمان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان شهدای هسته ای بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901333

دیگر خبرها

  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • درخواست ماکرون برای بازدارندگی هسته‌ای در دفاع مشترک اروپایی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید