Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:32:07 GMT

چرا زلاتان برای تمدید قرارداد با میلان عجله ندارد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۲۰۲

چرا زلاتان برای تمدید قرارداد با میلان عجله ندارد؟

به نظر می رسد زلاتان ابراهیموویچ برای تمدید قرارداد با میلان هیچ عجله ای ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان گذشته و بعد از اتمام قرارداد زلاتان ابراهیموویچ با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی، او دوباره به فوتبال اروپا و میلان بازگشت. فوق ستاره سوئدی در 39 سالگی نیز کاملا آماده نشان می دهد و هیچ نشانه ای از کندی در بازی او دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوق ستاره سوئدی اکنون در آستانه 40 سالگی در آماده ترین فرم ممکن به نظر می رسد و به جرأت می‌توان از او به عنوان مهمترین دلیل صدرنشینی میلان در فصل جاری رقابت‌های سری آ یاد کرد. زلاتان ابراهیموویچ با وجود اینکه چند مسابقه این فصل را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا از دست داده اما اکنون با 14 گل زده دومین گلزن برتر سری آ محسوب می شود.

 

 

 

 

قرارداد ستاره سوئدی با میلان چند ماه دیگر به اتمام می‌رسد و طی ماه‌های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال ماندن او در روسونری مطرح شده است. از طرفی گفته می‌شود مدیران میلان از جمله پائولو مالدینی به شدت شرایط تمدید قرارداد با ایبرا را بررسی می کند.

 

با وجود که گفته می‌شود تمدید قرارداد زلاتان با میلان قریب‌الوقوع خواهد بود اما برخی گزارشات حاکی از آن است که ستاره سوئدی هیچ عجله ای برای این موضوع ندارد. بر این اساس ایبرا قصد دارد تا پایان فصل صبر کند تا ببیند آیا بدنش برای یک فصل دیگر نیز آماده حضور در سطح اول فوتبال اروپا خواهد بود یا خیر.

زلاتان ابراهیموویچ آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زلاتان ابراهیموویچ آث میلان زلاتان ابراهیموویچ تمدید قرارداد ستاره سوئدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم