Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@12:28:05 GMT

اجاره ویلا در متل قو با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۶۵۹

اجاره ویلا در متل قو با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

. اگر شما هم قصد دارید به این شهر سفر کنید، اجاره ویلا همواره یکی از بزرگترین چالش های پیش رو خواهد بود لذا در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید تا با انواع ویلاها در متل قو بیشتر آشنا شوید.

 

نگاهی به تاریخچه متل قو

در گذشته های دور، متل قو که سقی کلایه نام داشت تنها یک منطقه جنگلی بوده که چندان هم مورد اهمیت قرار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی شخصی با نام جمشید جوانشیر تصمیم گرفت تا به این شهر کند تا زمینی را خریداری کرده و متلی در آن جا بنا کند اما در حین ساختن متل، جمشید در حال قدم زدن در ساحل بود که با جمعیتی از قوهای مهاجر روبرو شد و تصمیم گرفت تا نام متلش را قو بگذارد لذا این موضوع باعث شد تا این منطقه با نام متل قو معروف شود. شاید برایتان جالب باشد با اینکه ساقی کلایه بعد از مدتی به سلمانشهر تغییر نام پیدا کرد اما همچنان مردم این شهر را با نام متل قو میشناسند.

بعد از اینکه اولین متل در این منطقه ساخته شد، رفته رفته شهرک سازی های مختلفی در سلمانشهر صورت گرفته و با توسعه آن ها، امروزه متل قو به یکی از جذاب ترین شهرهای استان ماندران تبدیل شده است. همچنین در سال های اخیر، دو برج لوکس در این منطقه ساخته شده که به نماد متل قو معروف هستند و همواره شاهد ترافیک های سنگینی در اطراف این دو برج هستیم.

 

اجاره ویلا در متل قو و آشنایی با انواع ویلاهای سلمانشهر

متل قو شهری ساحلی به شمار می رود و گردشگران برای اجاره ویلا در متل قو همواره می توانند با هر بودجه و سلیقه ای، میان تنوعی از ویلاهای ساحلی و جنگلی، بهترین را انتخاب کرده و خاطرات جذابی را برای خود رقم بزنند. همانند اکثر شهرهای ساحلی استان مازندران، گردشگران جهت اجاره ویلا ساحلی در متل قو هزینه بیشتری را نسبت به ویلاهای جنگلی پرداخت خواهند کرد لذا با اجاره ویلا جنگلی در متل قو، علاوه بر پرداخت هزینه کمتر نسبت به ساحلی، در منطقه ای به مراتب خلوت تر و بکر با چشم انداز زیبا از جنگل های اطراف اقامت خواهید داشت.

همانطور که میدانیم، متل قو یکی از شلوغ ترین شهرهای مازندران به حساب می آید و اجاره ویلا، یکی از دغدغه های پیش رو گردشگران می باشد تا بتوانند بهترین اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کنند. لوکس ویلا همواره پیشنهاد می کند اگر میخواهید در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه و دوران اوج شلوغی سفر، راهی متل قو شوید، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا در متل قو از طریق کارشناسان اقدام کنید.

اجاره ویلا استخردار در متل قو و نکاتی که باید بدانید

در میان ویلاها و اقامتگاه های مختلف متل قو، همواره ویلاهای استخردار در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همواره در میان گرانقیمت ترین اقامتگاه های شهر قرار دارند. لازم به ذکر است برای اجاره ویلا استخردار در متل قو پیشنهاد می کنیم به سراغ بهترین ویلاها در مناطق جنگلی شهر بروید تا از چشم انداز زیبای جنگل ها برخوردار شوید.

همچنین خوب است بدانید در نزدیکی برج های عظیم زاده نیز تعدادی ویلای استخردار وجود دارد که جزء لوکس ترین ها بوده و در کنار استخرهای روباز، دارای امکاناتی همچون ساحل اختصاصی، میزهای بیلیارد و فوتبال دستی، آلاچیق به همراه باربکیو و غیره هستند.

 

اجاره ویلا در متل قو نزدیک برج های عظیم زاده

برج های عظیم زاده که به عنوان نماد متل قو شناخته می شوند، دارای ساحال اختصاصی هستند که جزء شلوغ ترین سواحل شمال کشور بوده و تفریحات جذاب و بی نظیری از جمله جت اسکی، قایق سواری، چتر سواری و غیره ارائه می شود. به لطف این موصوع، همواره ویلاهای متل قو هرچقدر به برج های عظیم زاده نزدیک تر باشند از نرخ اجاره روزانه به مراتب بالاتری برخوردار هستند.

در مجاورت برج های عظیم زاده، تعداد محدودی ویلا وجود دارد که در میان ویلاهای عادی هستند و از قیمت های قابل توجهی برخوردار می باشند. همچنین اگر به دنبال  اجاره سوئیت در متل قو هستید خوب است بدانید در اطراف برج های عظیم زاده، سوئیت های بسیاری وجود دارد که قیمت های بسیار مناسبی برای اجاره روزانه دارند.

معرفی برج های عظیم زاده و مرکز خرید قو الماس خاورمیانه

در میان جاذبه های گردشگری متل قو، برج های عظیم زاده دو برجی هستند که در کنار ظاهری بسیار لوکس، امکانات بسیار جذابی هم دارند. یکی از این برج ها درواقع هتلی لوکس و بوده و دیگری، مجموعه ای بی نظیر شامل مرکز خرید لوکس قو الماس خاورمیانه، باشگاه ورزشی به همراه استخرهای سرپوشیده، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی در طبقات زیرین برج می باشد و لازم به ذکر است در طبقات بالای برج نیز واحدهای پنت هاوس وجود دارد که چشم انداز بسیار جذاب از شهر متل قو، جنگل های سرسبز و دریا را ارائه  می دهد.اگر قصد اجاره ویلا را دارید میتوانید برای استفاده از تخفیف های ویژه وارد سایت لوکس ویلا شوید.

در این ایام که شاهد حضور ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور هستیم، یکی از بزرگترین دغدغه های گردشگران در سفر به شهرها بخصوص مناتطق معروف و محبوب مانند متل قو، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی می باشد لذا لوکس ویلا همواره تمامی ویلاهایی که به صورت روزانه اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: متل قو اجاره ویلا ویلا استان مازندران لوکس ویلا برج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، یک تمساح با ورود به خیابان شلوغ در فلوریدا آمریکا مایه رعب و وحشت عابران شد که در این میان یک نفر به طور حرفه ای موفق مهار آن شد.

کد خبر 848097 منبع: مهر برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم شکارچی ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • مهار تمساح عظیم الجثه با دست در خیابان شلوغ | ویدئو
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت