Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:24:01 GMT

هیات فوتبال خراسان رضوی به میدان آمد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۶۸۷

هیات فوتبال خراسان رضوی به میدان آمد

شاگردان رحمتی برای آخرین دیدار نیم فصل اول مشکلی برای سفر به اهواز نخواهند داشت. 

هیات فوتبال خراسان رضوی با برنامه‌ریزی سفر باشگاه شهرخودرو به اهواز برای دیدار با فولاد خوزستان، به بازیکنان و کادر فنی نماینده خراسان اطمینان خاطر داد که شهرخودرو بدون حامی نخواهد ماند و مشکلات این باشگاه تا نیم فصل دوم رفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشگاه شهرخودرو پس از مشکلاتی که برای برخی از مدیران مجموعه اقتصادی اش بوجود آمد دچار حواشی مختلفی شد. موضوعی که نگرانی‌هایی برای اهالی فوتبال و هواداران خراسانی ایجاد کرده است. شهرخودرو وضعیتی مشابه پدیده سابق در پیش گرفته و اهالی فوتبال مجددا برای فرار از شرایط موجود دست به دامن حمایت‌های مسئولان و مدیران استانی شده‌اند.


پس از پیگیری‌های اداره کل‌ ورزش‌ و جوانان و اعلام حمایت استانداری خراسان رضوی و دادستانی مشهد از تنها نماینده لیگ برتری خراسان، مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی مجددا پای کار آمده تا بازیکنان و کادرفنی این تیم نگرانی بابت مشکلات مدیریتی این باشگاه حس نکنند.


برهمین اساس احسان اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در نشستی که به همراه سید احسان قاضی زاده هاشمی، جواد وطن‌خواه و سیدمهدی رحمتی در خصوص بررسی راهکارهای کمک به این باشگاه برگزار شده بود به صیانت از شهرخودرو و حفظ نماینده خراسان در مدار قدرت تاکید کرد.


پس از آن رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در محل تمرین عنابی‌پوشان حاضر شد و به تمامی اعضای تیم شهرخودرو اطمینان خاطر داد که تنها نخواهند بود و بازیکنان و کادر فنی کار خود را با قدرت پیش ببرند و نگرانی بابت مشکلات مدیریتی شهرخودرو نداشته باشند.


فوتبالدوستان و پیشکسوتان خراسانی امیدوارند تا در کنار حمایت‌های هیات فوتبال خراسان رضوی، دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیز پای کار آیند تا تیم فوتبال شهرخودرو بیش از این دچار مشکل نشود و در نیم فصل دوم با قدرت بیشتری در رقابت ها حاضر شود.


شهرخودرو تا پایان هفته چهاردهم با ۱۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو هیات فوتبال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • میدان داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است