Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حمید سوری روز پنجشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان شادگان بیان کرد: متاسفانه برخی شهرستان‌های خوزستان به ویژه شادگان در وضعیت نامناسب کرونا قرار دارند و شرایط در این شهرستان فاجعه آفرین شده است.

وی افزود: ادامه روند رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در برخی استان‌ها موجب خواهد شد به پیک‌های بعدی این بیماری منحوس در کشور وارد شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا کشور گفت: برای رهایی از این اپیدمی باید مراقبت کشوری صورت گیرد در غیر اینصورت بیماری با روند صعودی جدی‌تری کشور را فرا خواهد گرفت.

سوری بیان کرد: هنوز در مسیر کنترل اپیدمی کرونا هستیم ولی وقتی می‌توان گفت بیماری کنترل شده که حداقل ۲ هفته نوسانات معنی دار در بستری‌ و مرگ و میر ناشی از کرونا نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه نباید به تغییر رنگ کرونایی شهرها دل خوش کنیم، گفت:  رنگ شهرها  نباید مبنا برای قضاوت و تصمیم‌گیری در مورد محدودیت‌های کرونایی باشد و مردم باید تا ریشه کن شدن این بیماری رفتارهای خود را کنترل کنند.

سوری گفت: وضعیت اپیدمی کرونا در کشور نگران کننده است و مردم باید با رفتارهای خود کمک کنند تا سلامتی به جامعه بازگردد.

سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این نشست گفت: همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در اختیار ستاد مبارزه با کرونا و متولیان خط مقدم پیشگیری از ویروس کرونا قرار دارد.

امید صبری‌پور افزود: همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تامین نیروی انسانی، امکانات، خودرو و تجهیزات مورد نیاز ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان نهایت همکاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و آمار افزایشی مبتلایان در شهرستان شادگان، باید امکانات و تجهیزات هلال احمر این شهرستان تقویت شود.

وی بیان کرد: خودروهای امدادی شهرستان از روز جمعه ۲۴ بهمن در چند نوبت در سطح شهر شادگان ضمن اعلام خطر و تبعات شیوع کرونا، هشدارهای لازم را به شهروندان از طریق بلندگو گوشزد خواهند کرد.

صبری‌پور گفت: باید تلاش کرد با پیشگیری و مقابله همگانی و با کمک مردم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری، و زنجیره انتقال این ویروس قطع شود تا از این شرایط به سلامتی عبور کنیم.

شادگان در جنوب خوزستان قرار دارد و در روزهای اخیر آمار مبتلایان و افراد بستری ناشی از کرونا در این شهرستان افزایش یافته است.

هم اکنون چهار شهرستان اهواز، رامهرمز و کارون در خوزستان در وضعیت نارنجی کرونا هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شادگان خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شادگان خوزستان ویروس کرونا شادگان خوزستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • آخرین قوانین کشورها برای مقابله با خطرات هوش مصنوعی
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد