Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران و سرپرست معاونت هماهنگی امور اتاق ها و اتحادیه ها اتاق تعاون ایران از مجموعه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

 به مناسبت ایام دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران و  سرپرست معاونت هماهنگی امور اتاق ها و اتحادیه ها اتاق تعاون ایران از مجموعه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، محمدرنجبر دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران تقدیر و تشکر رئیس اتاق تعاون ایران را به مجموعه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ کرد.

وی در این مراسم، با تشریح عملکرد مرکز داوری،  آخرین اطلاعات و آمار در خصوص رسیدگی به پرونده ها در سراسر کشور را ارائه کرد.

دبیر مرکز داوری اتاق تعاون ایران، در ادامه به چالش های پیشروی مراکز داوری با توجه به گسترده شدن صلاحیت شوراهای حل اختلاف پرداخت.

رنجبر در این مراسم همچنین به رویکرد آینده مراکز داوری در نگاه قوانین جدید اشاره و بر لزوم همکاری بیشتر با شورای راهبردی قوه قضائیه و همکاری با مرکز مشاورین و وکلای قوه قضائیه  تاکید کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از این مراسم، بر اهمیت ایجاد کانون داوری در استان اشاره کرد و نقش مراکز داوری اتاق تعاون در پیشرفت کانون حائز اهمیت عنوان کرد.

در این مراسم، رئیس کل دادگستری استان با تشکر از اتاق تعاون استان، بیان داشت: با توجه به سیاست های قوه قضائیه و در راس آن رئیس محترم قوه قضائیه، همکاری های لازم در خصوص داوری و کارگروه موانع تولید در دادگستری استان و رفع مشکلات تعاونگران صورت خواهد گرفت.

در این مراسم، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان نیز در خصوص کانون داوری توضیح داد و گفت: کانون داوری به زودی در استان ثبت خواهد شد که حل مشکلات مراکز و موسسات داوری را در دستور کار دارد.

رئیس حل شورای اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز در این مراسم، با اشاره به برگزاری جلسات منسجم از گسترش برنامه ریزی ها برای آموزش های لازم به داورها و موسسات و مراکز داوری خبر داد.

فارس

برچسب ها: اتاق تعاون ، دبیر مرکزی اتاق تعاون ، یاسوج لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Mc6

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اتاق تعاون یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد دادگستری استان مراکز داوری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب کهگیلویه و بویراحمد را درنوردید (فیلم)
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه