Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- روز گذشته راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن ماه متفاوت از سال های گذشته برگزار شد. اما این تنها مشخصه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) نبود.

این مراسم حاشیه دیگری هم داشت و آن حذف نام "امام خمینی(ره)" از قطعنامه پایانی راهپیمایی بود.

این مسأله موجب رنجش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موسسه با انتشار بیانیه ای‌ اعتراض خود را در این باره اعلام کرد.

متن بیانیه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بدین شرح است:

«یوم الله بیست و دوم بهمن، همه ساله یادآور پیروزی انقلاب تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی، به رهبری مقتدا و رهبر بی بدیل خویش،امام خمینی ره و بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های آن راحل سفر کرده و احیاء نام و یاد ایشان است.

چنانچه بر پایه ی همین سنت گرانسنگ،هر ساله رهبر معظم انقلاب،سران محترم قوا و اقشار و اصناف گوناگون برای تجدید این پیمان الهی، به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مشرف شده و با ایشان بر سر ادامه ی راه نورانی انقلاب تجدید عهد و میثاق می کنند.

بدیهی ست در چنین رخداد بزرگی که محور وحدت ملی و فرصتی برای تقویت پایه های مردمی انقلاب و مجالی برای بازخوانی اصول و ارکان سیاست های کلی حاکم بر کشور است، کم توجهی صورت گرفته در بیانیه پایانی راهپیمایی امسال، به نام و یاد امام و تذکار بر تجدید پیمان با آرمان های ایشان، خطایی ست که حتی در صورت سهو، قابل اغماض نبوده و مستوجب ارایه توضیح و نیز عذرخواهی تنظیم کنندگان آن، از علاقه مندان به امام ره و انقلاب بویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران است.

در پایان لازم است همه ی مسئولان و سیاست‌گذاران کشور را به رجوع همواره به تأکیدات پی در پی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بر زنده نگاه داشتن و احیاء نام، یاد و اندیشه امام راحل ره توصیه کرده و خطر فاصله گرفتن از این فرمایشات را گوشزد نماییم

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)» 

تاکنون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هیچ توضیحی در این باره ارائه نکرده است. 

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 رویا افشار امام خمینی 22 بهمن امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران