Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@03:01:19 GMT

قیمت سکه امروز ۲۰۰هزار تومان بیش‌تر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۹۲۸۹

قیمت سکه امروز ۲۰۰هزار تومان بیش‌تر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه امروز، ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به پنج میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید، انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۴۴ دلارو ۲۸ سنت فروخته شد.

قیمت سکه از ۳۰ دی‌ماه تا چند روز گذشته در کانال ۱۰ میلیون تومانی در نوسان قرار داشت، اما به تدریج رشد کرد؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت سکه و طلا متاثر از بازار ارز روند صعودی داشته است.

همچنین افزایش قیمت انس جهانی طلا باعث شده تا قیمت سکه در بازار ایران با وجود ثبات نرخ دلار با رشدی نسبی همراه شود. این در شرایطی است که کارشناسان افت بیشتر انس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش‌بینی کرده‌اند.  

علاوه براین انتظار می‌رود با آغاز توزیع واکسن کرونا و بهبود شرایط اقتصادی، میزان استقبال از طلا به عنوان ابزاری برای سرمایه‌گذاری کاهش یابد.

پربیننده ترین پیش بینی قیمت دلار بعد از ۲۲بهمن/ بازار ارز درگیر نوسانات برجامی قیمت دلار ۲۳ بهمن ماه ۱۳۹۹ روزهای طلایی برای بیت کوین افزایش قیمت فلزات گرانبها با کاهش شاخص دلار آمریکا/ مسیر هموار بازارهای مالی دلار در برزخ برجام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سکه سکه طلا هزار تومان قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز شنبه ۸ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۸۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۸۸ هزار

کد خبر 847443 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه