Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس هفته دهم و برگشت لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف از ساعت 15 برگزار شد.

*مقاومت البرز 3   منصوری قرچک یک

در گروه اول تیم با سابقه شهید منصوری قرچک که این روزها از نظر اقتصادی وضعیت خوبی ندارد و شش بازیکن اصلی آن  جدا شده اند،  در البرز مهمان مقاومت این شهربود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مقاومت که تا بیش از این بازی با 16 امتیاز در رده دوم گروه قرار گرفته امروز توانست با نتیجه 3 بر یک منصوری قرچک شکست دهد و در غیاب گیتی پسند به صدر جدول دست یابد.

*فرش آرا مشهد  5  سن ایچ ساوه 3

در یکی از مهمترین بازی‌های امروز فرش آرا مشهد میزبان تیم مدعی سن ایچ ساوه بود. سن ایچ که تا پیش از این بازی فقط متحمل یک باخت شده بود، در این بازی نتوانست در مقابل فرش آرا مقاومت کند. در نتیجه 5 بر  یک این بازی را واگذار کرد تا نماینده مشهد در غایب مس سونگون در هفته دهم صدرنشین گروه دوم شود.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال وکریمی سرپرست این تیم به عنوان میهمان ویژه از نزدیک شاهد این بازی بودند.

نتایج بازی‌های این هفته به شرح زیر است:

راگا تهران  2      حفاری اهواز 4

ایمان شیراز  5    کوثر اصفهان 5

فرش آرا مشهد 5    سن ایچ ساوه 3

کراپ الوند3         شهروند ساری یک

اهورا بهبهان یک    فردوس قم یک

مقاومت البرز      شهید منصوری قرچک

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گزار ليگ برتر فوتسال منصوری قرچک فرش آرا سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!

به گزارش ورزش سه، دیدار شمس‌آذر و پیکان امروز در حالی برگزار خواهد شد که ترکیب دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات زیادی داشته و چهره‌هایی جدید در این مسابقه تاثیرگذار خواهند بود.

در بازی رفت ستاره تیم شمس‌آذر رحمان جعفری روی نیمکت حضور داشت اما در دقیقه 56 به زمین آمد و تک گل این تیم را به ثمر رساند، او در این مسابقه حضور ندارد و آماده است که در ترکیب تراکتور مقابل استقلال به میدان برود.

علی‌اصغر اعرابی وینگر تکنیکی شمس‌آذر در بازی رفت در کنار عیسی مرادی قرار داشت و عملکرد خوبی هم در جریان مسابقه و بیشتر حملات این تیم روی نفوذهای این بازیکن صورت گرفت، او هم در نیم فصل به سپاهان پیوست و غایب دیگر شمس‌آذر خواهد بود.

در ترکیب پیکان مهرداد بایرامی مهاجم با تجربه این تیم از ابتدا درون زمین قرار گرفت اما عملکرد خوبی نداشت و تعویض شد، منصور باقری کاپیتان پیکانی‌ها هم دیگر غایب نامداری است که در این مسابقه حضور نخواهد داشت.

در بازی امروز چهره‌های جدیدی به میدان خواهند رفت و جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد، علی قربانی و محمدحسین فلاح دو بازیکنی هستند که بار هجومی تیم پیکان روی دوش آنها خواهد بود و فرشید اسماعیلی به جای منصور باقری رهبری شاگردان عنایتی را در میانه میدان در دست خواهد گرفت.

تیم سعید دقیقی اما بازیکن جدیدی در ترکیب اصلی نخواهد داشت و با همان بازیکنان نیم فصل نخست و ثبات بیشتری مقابل پیکان به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • پیروزی خانگی روستوف در غیاب محبی
  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود