Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرنه فردریش معتقد است که بهترین بازیکنان آلمان در دوران حضور او، کروس، لام و کلوزه بودند.

آرنه فردریش، مدافع سابق تیم ملی آلمان در مصاحبه جدید خود با Spox در مورد تقابل با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو و همچنین بهترین هم تیمی های خود صحبت کرده است. به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرنه فردریش گفت:

من توانستم هم مقابل مسی و هم مقابل رونالدو بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مجبور باشم خودم را به یکی از این دو متعهد کنم، آن فرد مسی خواهد بود. او مرکز ثقل متفاوتی دارد، رونالدو بیشتر به قد و هیکل من می خورد. هر دو در یک سطح هستند اما برای من دفاع کردن مقابل مسی سخت تر بود چون او سبک بازی متفاوتی دارد.

بهترین هم تیمی هایت؟

تونی کروس، فیلیپ لام و میروسلاو کلوزه. از نظر فوتبالی، نیازی به گفتن هیچ چیزی در مورد این سه نفر نیست. برای من، آن ها از نظر فوتبالی بهترین هایی بودند که همراه من در تیم ملی بودند و البته تونی کروس هنوز هم در تیم ملی حضور دارد. خارج از فوتبال، کلوزه فردی بسیار محافظه کار، خاکی و شگفت انگیز و یک مهاجم در سطح کلاس جهانی بود. او یک فوتبالیست معمولی نبود اما بسیار کم حرف و همیشه دوستانه و صمیمی بود. همچنین او یک ماهیگیر حرفه ای بود. کروس و لام به شدت به جامعه کمک می کنند و در این مسیر نقش دارند. آن ها افرادی هستند که از گذراندن وقتم با آن ها لذت بردم.

 

اخبار داغ 

استقلال به خاطر هانی کرده، جریمه نقدی شد فتح الله زاده: استقلال امکانات ندارد، تیم رقیب بازیکن 16 میلیاردی می‌ گیرد دلخوری همسر مرحوم میناوند از دست به دست شدن فیلم عروسی اش پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس سوغات قطر برای باواریایی ها | توماس مولر به کرونا مبتلا شد دیدار اورتون - تاتنهام، پرگل ترین دیدار جام حذفی انگلیس میان دو تیم سطح اول در 60 سال اخیر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد

امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه طی سخنانی از آمادگی کشورش برای استفاده از کلاهک‌های هسته‌ای به عنوان بخشی از «دفاع معتبر اروپا» در برابر تهدیدات روسیه خبر داد و گفت که تمایل دارد درباره این موضوع با دیگر کشور‌های اروپایی تبادل نظر کند.

مکرون طی مصاحبه‌ای گفت که شخصاً علاقمند مطرح کردن موضوع استفاده از سلاح‌های دوربرد، هسته‌ای و سامانه‌های دفاع موشکی با آن کشور‌های اروپایی هست که سلاح‌های هسته‌ای آمریکا را در کشور‌های خود مستقر کرده‌اند.

وی افزود: فرانسه موضع خود را حفظ خواهد کرد، اما آماده است تا در دفاع از خاک اروپا بیشتر مشارکت کند. فرانسه که حدود ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای دارد، تنها قدرت هسته‌ای اتحادیه اروپا است.

رئیس‌جمهور فرانسه در هفته‌های اخیر موضع شدیدتری را علیه روسیه اتخاذ کرده است و این اولین بار نیست که استفاده از سلاح‌های هسته‌ای فرانسه را برای دفاع اتحادیه اروپا پیشنهاد می‌کند. مکرون اولین بار در سال ۲۰۲۰ به این اقدام احتمالی اشاره کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر