Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران در گروه الف و ب پیگیری شد که در یکی از بازی های مهم مقاومت البرز مقابل شهید منصوری قرچک به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این دیدار که عصر امروز پنج شنبه در سالن انقلاب اسلامی شهر کرج برگزار شد تیم مقاومت البرز با گل های علی حمداللهی(گل به خودی) و سهیل جامدی در مقابل تک گل محمد نجف زنگی به برتری 3 بریک رسید و برای دومین بار در این فصل به صدر جدول گروه الف لیگ برتر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومتی خیلی زود و روی اشتباه دروازبان شهید منصوری به گل برتری رسید و نیمه نخست علیرغم خلق موقعیت های فراوان با همین نتیجه به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم برای دقایقی تیم مهمان کنترل بهتری روی بازی پیدا کرد و موفق به زدن گل تساوی شد اما در ادامه تیم میزبان با فشار مضاعف روی تیم حریف موفق به زدن گل های دوم وسوم شد وتوانست در نهایت امتیاز کامل این بازی خانگی را از آن خود کند.

نماینده البرز با این پیروزی 19 امتیازی شد و با توجه به شرایط امتیازی دیگر رقبا در آستانه صعود به مرحله پلی اف قرار گرفت.

شهید منصوری نیز با این شکست در امتیاز 7 ماند تا خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال قرچک مقاومت البرز شهید منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال