Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه ریزش آوار در یک پروژه عمرانی واقع در جاده قدیم کرج، اظهار کرد: ساعت ١۴:٢٩ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه آوار در یک پروژه عمرانی در جاده قدیم کرج، بزرگراه فتح، ابتدای شهرک دانش خیابان دولایی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این محل خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران بود گفت: محل حادثه یک پروژه زیرگذر در دست تعریض بود که در بخشی از آن دیوار‌های بتنی تعبیه شده بود. روز جاری یک دستگاه لودر مشغول به کار بوده که به یکباره بخش زیادی از دیواره‌های بتنی و حجم زیادی از خاک تخریب شده و با توجه به اینکه مسیر پروژه بوده این لودر و راننده محبوس می‌شوند.

ملکی ادامه داد: وضعیت عملیات بسیار پر ریسک بود و آتش نشانان با ملاحظات ایمنی و تدابیر عملیاتی پس از ایمن سازی‌های لازم عملیات را آغاز کردند.

وی گفت: هنگام تاریک شدن هوا خودرو‌های نورافشان آتش نشانی در محل حاضر شد و آتش نشانی شهر قدس هم در محل حضور داشتند که آتش نشانان پس از حدود شش یا هفت ساعت تلاش، راننده لودر که مرد ۴٣ ساله ایرانی بود را از اتاق لودر خارج کردند. متاسفانه این فرد جان خود را از دست داده بود.

ملکی گفت: تا دقایق دیگر آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه‌های خود ترک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

انفجار کپسول پیک‌نیکی در زیرزمین ساختمان ۴ طبقه در نارمک/ مصدومیت مرد ۶۰ ساله در حادثه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت

فرمانده انتظامی رودسر گفت: مرد ۲۲ ساله که در پل روستای لزرجان منطقه واجارگاه در حال ماهیگیری بود بر اثر برق گرفتگی کابل فشار قوی فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر برق گرفتگی فردی در حوالی روستای "لزرجان" شهر واجارگاه، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و عوامل امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۲۲ ساله که بر روی پل روستای لزرجان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد چوب وی با کابل فشار قوی دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر افزود: جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

جوانمردی با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، بر رعایت نکات ایمنی حین انجام کار تاکید کرد.

کد خبر 750894

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • جزئیاتی از آتش‌سوزی ویرانگر در امامزاده ابراهیم