Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل منبتی  مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: از ابتدای انقلاب تا سال گذشته ۵۱۰ و در یک سال اخیر ۵۳ روستا آسفالت و در سال‌های گذشته ۴۵۰ روستا و در یک سال اخیر ۲۰ روستا جدول‌گذاری شده است.

او  افزود: از ابتدای انقلاب تا پارسال سه هزار و ۶۶۳ واحد مسکن مهر و ۲ هزار و ۲۷۸ واحد مسکن اقشار کم‌درآمد و ۳۰۰ واحد برای معلولان، ۷۸ واحد خانواده شهدا و ٧٠ واحد مسکن طلاب ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا پارسال طرح هادی برای ۲ هزار و۸۲۳ روستا تهیه که در یک سال اخیر هم ۲۹۶ روستا بازنگری شده افزود: در این یک سال اخیر فعالیت‌های اجرایی پیشرفت قابل ملاحظه داشت.

او  با اشاره به اینکه سه هزار و ۵۸۷ واحد در حوادث سیل و زلزله در سال ۹۲در سیستان و بلوچستان ساخته شده بیان کرد: در مجموع ۴۰ هزار و ۵۲ واحد در استان ساخته و ۲۴۰ واحد هم اوایل سال ۹۸ ساخته شده است.

منبتی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب تا سال ۹۸ در معاونت بازسازی ۲۱ هزار و ۲۰۳ واحد مسکونی و ۱۵ هزار و ۴۲ واحد مسکونی در توفان گونو ساخته‌شده است.

او  با بیان اینکه در مسکن شهری برای ساخت‌ و ساز به کمک مردم در شهرهای بزرگ و کوچک برنامه‌ریزی شده افزود: ورود به طرح اقدام ملی مسکن و ساماندهی حاشیه شهر چابهار از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن دهه فجر انقلاب اسلامی ابتدای انقلاب ساخته شده یک سال اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری فر افزود: از ابتدای شروع این طرح در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

او تصریح کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستا‌های دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که باتوجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها