Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس وحیدی، رئیس سازمان آتش نشانی کرج، شامگاه پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: انفجار یک واحد مسکونی ویلایی در حیدرآباد غربی_کرج منجر به تخریب دو واحد دیگر نیز شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرج در ادامه با اشاره به اینکه این واحد‌های ویلایی با بنای ۱۰۰، ۷۰ و ۶۰ متر است، تصریح کرد: نیروهای امداد رسان خدمات خود را آغاز کرده آمد و عملیات همچنان در حال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه آمار دقیقی از محبوسین حادثه وجود ندارد، افزود: اطلاعات کافی پس از پرس‌وجو از همسایگان و افراد محل تکمیل خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: در ابتدای اجرای عملیات یک آقا پیدا شد که دچار سوختگی شده بود، با توجه به اطلاعات دریافتی از اولین فردی که از این حادثه نجات  یافته، موقعیت یک دختر بچه ۱۰ ساله را در خانه ای که محل اصلی انفجار است پیدا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین گمانه زنی‌ها برای محبوس بودن یک آقا در همین خانه وجود دارد که گام بعدی برای نجات این فرد خواهد بود.

وحیدی اظهار کرد: در گام نخست فعالیت نیروهای امدادی آوار برداری فردی در دستور کار قرار خواهد داشت و گام بعدی آوار برداری کلی انجام می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه احتمال 99 درصد دلیل انفجار نشتی گاز است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: انفجار کرج جو آتش نشانی رئیس سازمان آتش نشانی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان