Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فروش جنسیت: آقا، خانم مهارت‌ های مورد نیاز: ارتباطات زیاد دارای حداقل 3 سال سابقه  مدیریت فروش و بازاریابی مسلط به مارکتینگ و فروش با روابط عمومی بالا توانایی پیش بینی و آینده نگری در پیشبرد اهداف شناسایی و تحلیل بازارهای هدف برقراری ارتباط مفید و مستمر با مشتریان خلاقیت در انجام مذاکره تلفنی و حضوری تحلیل نیازهای مشتری و ارائه پیشنهادات مناسب برنامه ریزی و تدوین استراتژی های مناسب فروش و توسعه سهم بازار ارائه راهکارهای موثر در افزایش و پیشبرد اهداف فروش بررسی و تحلیل وضعیت رقبا و ارائه راهکار مناسب طراحی و اجرای کمپین های فروش و بازاریابی تدوین استراتژی فروش برای شرکت متناسب با اهداف کلان شرکت هماهنگی و همسوسازی فعالیت های بازاریابی با فعالیت های فروش تارگت بندی، برنامه ریزی و اجرای برنامه فروش حقوق کاملا توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل hodhodteam@gmail.com

 

پربیننده ترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت فردا برگزار می‌شود استخدام کارشناس حسابداری صنعتی (انبار) و کارشناس الکترونیک در تهران استخدام برق کار صنعتی ماهر در گروه صنعتی آدا کارنو در شهر قدس استخدام پشتیبان فروش در شرکت تجهیزات دندانپزشکی تجهیز طب اثر در تهران استخدام کارشناس بازرگانی در حوزه صنایع دارویی با حقوق و مزایا در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان

برنامه ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اساتید، کارشناسان، دانشجویان و شرکت ها در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های اجرایی این رویداد مهم ملی بحث برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

در این برنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و سرمایه‌گذاران در زمینه حمل‌ونقل دانش بنیان شهر هوشمند و انسان محور براساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده نسبت به ارائه طرح ها و محصولات خود اقدام می کنند.

بررسی طرح های ۸ شرکت در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت و بررسی طرح های ۶ شرکت روز چهارشنبه دوزادهم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط داوران صورت می گیرد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت http://Goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749138

دیگر خبرها

  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب