Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در برگزاری آزمون دکتری پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

چنانچه شما هم با این دغدغه روبرو هستید جهت پیگیری برای ما پیام بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن پیام شهروندخبرنگار

با عرض سلام وخسته نباشید کنکور ارشد و دکتری به تعویق افتاد و این مسئله باعث مشکلات عدیده برای داوطلبان پسر که در تاریخ اول تیرماه و مردادماه اعزام به سربازی می‌شود شده است ما با کلی برنامه ریزی درسی برای کنکور وآمادگی باید اعزام به خدمت شویم و کل زحمات یک ساله مان هدر می‌رود لطفا کمکمون کنید و از سازمان نظام وظیفه جهت تعویق اعزام داوطلبان کنکور ارشد و دکتری تااعلام نتایج آزمون موافقت کنند پیگیری فرمایید.جز باشگاه خبرنگاران جوان کسی نیست صدای ما را به گوش مسئولان مربوطه برساند لطفا این مورد را پیگیری کنید.

از شما خواستاریم با توجه به شیوع ناجوانمردانه ویروس کرونا، هر چه سریعتر جهت تعویق آزمون دکتری و ارشد به ستاد مقابلا با کرونا اطلاع رسانی کنید، چرا که با این وضعیت، حتما شرایط بده و در جلسه آزمون، چون محیط سربسته هست، حتما افراد زیادی مبتلا خواهند شد؛ لذا خواهشمندیم هر چه سریعتر با ستاد مقابله با کرونا تماس بگیرید و خبر تعویق رو اطلاع رسانی کنید. انشااله.

با سلام احترام خدمت اعضای محترم باشگاه خبرنگاران. لطفا ما داوطلب‌های آزمون دکتری را برای تعویق کنکور تا بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا ویروس حمایت نمایید؛ و خواسته ما رو به گوش مسئولین برسونید. باتشکر

با توجه به اینکه وزارت برداشت صریحاً در اطلاعیه تعویق آزمون دستیاری پزشکی، به شرایط خطرناک ویروس کرونا اشاره کرده است، ما دواطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۰ نیز خواستار تعویق آزمون و انتقال آن به فروردین یا اردیبهشت ۱۴۰۰ هستیم.
طبیعتا اگر در ماه اسفند شرایط برای برگزاری یک آزمون ۱۰ تا ۱۵ هزار نفری خطرناک تشخیص داده شده، حکم این است که برای آزمونی با بیش از ۱۸۰ هزار نفر شرایط بسیار خطرناک‌تر خواهد بود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزمون دکتری دغدغه روز مشکلات مردم باشگاه خبرنگاران آزمون دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، هواداران ناامید رم برای خالی کردن خشم خود به سراغ شبکه های اجتماعی رفتند تا ریک کارسدورپ و تامی آبراهام را هدف قرار دهند.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ کارسدورپ با اشتباه مرگبار خود و آبراهام با از دست دادن یک فرصت ۱۰۰٪ گلزنی، نقش پررنگی در شکست خانگی رم داشتند. هواداران جالوروسی بعد از بازی به صفحه این بازیکنان در اینستاگرام هجوم بردند و به آنها توهین کردند. حجم پیام ها به حدی زیاد بود که آبراهام و کارسدورپ قسمت پیام ها زیر پست های اینستاگرام را محدود و آنرا از دسترس عموم خارج کردند.

گفتنی است هر دو بازیکن اگرچه همچنان از حمایت ده روسی برخوردار هستند اما در لیست فروش رم قرار گرفته اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902715

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد