Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: اگر کرونا و ستاد مقابله با کرونا در ورزش اجازه دهند می‌خواهیم در فروردین ماه مسابقات انتخابی تیم ملی را برگزار کنیم. - اخبار ورزشی -

روح‌الله میکائیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره اضافه شدنش به کادرفنی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: این اردوی چهارم است که در کنار فرنگی کاران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که هدایت تیم ملی جوانان را نیز برعهده دارد در مورد اینکه از چه زمانی برنامه های این تیم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ها مشخص است. اگر کرونا و ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش اجازه برگزاری مسابقه را بدهند، قرار است انتخابی تیم ملی جوانان در فروردین ماه برگزار شود.

این مربی قمی ادامه داد: می‌خواهیم مسابقه انتخابی برگزار کنیم. در تیر و شهریور ماه اتحادیه جهانی بنا به برگزاری مسابقات قاره ای و جهانی جوانان را دارد. با این حال واقعا از اکنون نمی‌دانم می‌توانیم مسابقه‌ای برگزار کنیم و می‌شود مجوز برگزاری رقابت را گرفت.

مربی سازنده علیرضا نجاتی نفر سوم کشتی فرنگی جهان در مورد وضعیت این کشتی گیر گفت: علیرضا تمریناتش را انجام می‌دهد و هیچ مشکلی هم ندارد.

بنا: شهید ابراهیم هادی انسانی والا مقام بود/ او در جنگ قهرمان شد


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟

جدای از مصاف مهم محسن‌نژاد - ده‌بزرگی و گرایی – اسماعیلی که قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار بوداپست اتفاق بیفتد، تعداد دیگری از مدعیان کشتی فرنگی نیز به این رقابت اعزام خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق چرخه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی درخصوص دو وزن 60 و 67 کیلوگرم که دو مدعی اصلی هر دو وزن قرار است در تورنمنت مجارستان با هم برای رسیدن به دوبنده وزن المپیکی تیم ملی رقابت کنند، نفرات دیگری نیز با دو هدف عازم این جام خواهند شد.

تعدادی از نفرات برتر جام تختی و مدعیان اوزان غیر المپیکی با هدف انتخاب تیم‌های شرکت‌کننده در امیدهای جهان و جهانی اوزان غیرالمپیکی به بوداپست اعزام می‌شوند.

چراکه باتوجه به تعداد زیادی از مدعیان اوزان غیرالمپیکی که نتوانستند در وزن المپیکی به عضویت تیم ملی کشورشان درآیند و همچنین آن دسته از مدعیانی که درنهایت سهمیه المپیک را نمی‌گیرند، خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌کنند و این رقابت‌ها قطعا از سطح بالایی برخوردار خواهد بود.

اگرچه به نظر می‌رسد باتوجه به تفاوت سطح پویا دادمرز با سایر رقبای سبک وزن داخلی، او حضورش در آلبانی – درصورت صدور ویزا برای تیم ایران- قطعی کرده باشد اما در سه وزن دیگر هنوز ملی‌پوشان مشخص نشده‌اند.

در 63 کیلوگرم احتمالا رقابت دیگری بین ایمان محمدی و میثم دلخانی با اعزام به تورنمنت‌های خارجی به جریان بیفتد و نفر برتر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

در 72 و 82 کیلوگرم هم باتوجه به رضایت‌بخش نبودن عمکرد نفرات اعزامی به قهرمانی آسیا، رقابت همچنان بین مدعیان در جریان است، خصوصا در 82 کیلوگرم که به محمدعلی گرایی هم اجازه ورود به چرخه این وزن داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند