Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@04:51:37 GMT

انفجار واحد مسکونی در کرج دو کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۳۴۴۹

انفجار واحد مسکونی در کرج دو کشته بر جا گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: انفجار واحد مسکونی در حیدرآباد کرج دو کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

عباس وحیدی  اظهار کرد: شب گذشته حادثه انفجار حیدرآباد کرج سبب تخریب کامل یک ساختمان ویلایی با زیربنای حدود ۱۲۰ متر مربع و منجر به تخریب دو واحد مسکونی دیگر شد.

وی با بیان اینکه این حادثه یک مصدوم داشت، تصریح کرد: یک دختر بچه ۱۲ ساله و یک مرد ۴۰ ساله بر اثر شدت حادثه جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس آتش نشانی کرج بیان کرد: عملیات امداد و نجات پایان یافته و نیروهای عملیاتی با دقت تمام نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم را انجام دادند.

وی خاطر نشان کرد: علت حادثه انفجار گاز بود اما باید به صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار بگیرد.

گفتنی است این انفجار به قدری شدید بود که ساکنین گوهردشت، باغستان، میانجاده و خیابان داریوش متوجه این انفجار مهیب شدند.مهر




 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد: بیش از ۲۰ هزار کودک در دنیا، ظرف ۴ سال، بر اثر سلاح های انفجاری کشته یا معلول شده اند. در فاصله سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲، حدود ۴۷ هزار و ۵۰۰ کودک در جهان در درگیری های نظامی کشته و یا دچار معلولیت شده اند.

به گفته استفان دو جاریک، نزدیک به نیمی از این کودکان (بیش از ۲۳ هزار) به دلیل استفاده از سلاح های انفجاری علیه مناطق مسکونی، کشته یا معلول شده اند.

سخنگوی سازمان ملل با بیان اینکه اکثر این حوادث در مناطق مسکونی رخ داده است گفت: مطالعه یونیسف نشان می دهد طی پنج سال منتهی به سال ۲۰۲۲، سلاح های انفجاری تقریباً دو برابر بیشتر از اسلحه های گرم، کشته یا زخمی شدن شدید کودکان را موجب شده اند.

«تد چایبان» معاون مدیر اجرایی یونیسف نیز پیشتر گفته بود: زمانی که از سلاح های انفجاری در مناطق مسکونی استفاده می شود، کودکان علاوه بر آسیب های فیزیکی، در تمام جنبه های زندگی دچار آسیب های عمیقی می شوند.

کد خبر 6086801

دیگر خبرها

  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم