Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالن ورزشی چند منظوره صدرای بندرگز که عملیات ساخت آن ۱۸ سال قبل آغاز شده بود امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در مراسم افتتاح سالن چند منظوره صدرای بندر گز با تاکید بر نگاه ویژه دولت برای توسعه اماکن ورزشی در کشور گفت: در ابتدای دولت یازدهم ۳۰۰ چمن مصنوعی زمین فوتبال در کشور وجود داشت که این رقم با افزایش هفت برابری به بیش از ۲۰۰۰ زمین چمن مصنوعی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: همچنین در شروع کار دولت تدبیر و امید حدود ۷۰۰ خانه ورزش روستایی در کشور وجود داشت که این رقم با افتتاح ۱۲ خانه ورزش روستایی گلستان به بیش از ۵۰۰۰ خانه رسید.

وی ادامه داد: با افتتاح این پروژه ها انتظار می‌رود در حوزه ورزش در سراسر کشور شاهد تحولات عظیمی در دوبخش همگانی و قهرمانی باشیم.

سلطانی فر افزود: ما باور داریم که در بین جوانان مناطق مختلف کشور در میان روستاها و عشایر، استعدادهای بالقوه ای وجود دارد که با توسعه زیر ساختها، زمینه بروز و ظهور این خلاقیت‌ها فراهم می شود.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با افتتاح سالن صدرای بندر گز بعد از ۱۸ سال و با برنامه ریزی دقیق، قهرمانان بیشتری در سطوح ملی و بین المللی از این خطه، تقدیم ایران شود.

سالن ورزشی چند منظوره صدرای بندرگز که عملیات ساخت آن ۱۸سال قبل آغاز شده بود امروز جمعه با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان گلستان برای تکمیل این سالن که ظرفیت پذیرش ۱۰۰۰ تماشاگر را دارد در مجموع ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شد.

این سالن در زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع ساخته شده و دارای ابعاد ۴۴ در ۲۴ متر است.

دیدار با استاندار گلستان و تماشای رقابت اسب ها در هفته دوازدهم کورس گنبد از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به گلستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک