Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاله افتخاری عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره موضع‌گیری دفتر حفظ  و نشر آثار امام خمینی(ره) در قبال قطعنامه پایانی راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند انقلاب ملت ایران بی‌نام امام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و اگر غفلتی صورت گرفته باید بگوییم که مهمتر از نام امام خمینی(ره) سیره ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حفظ دستاوردها و  مجاهدت‌های حضرت امام از نام امام مهتر است چرا که در حقیقت در تداوم نهضت انبیاء و ائمه معصومین (ع) بود.

عضو حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: وقتی مرام امام(ره)، دغدغه‌های امام(ره) و سیره امام(ره) زیر سؤال می‌رود همین افرادی که امروز نسبت به ذکر نشدن روشن نام ایشان در بیانیه پایانی اینگونه موضع می‌گیرند، سکوت کرده و اطلاعیه و واکنشی نشان نمی‌دهند.

افتخاری خاطرنشان کرد: مگر امام نفرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلاب شما آسیبی نرسد؟ امام (ره) نفرمودند که پشتیبان من باشید بلکه بر پشتیبانی از ولی فقیه و ولایت فقیه تأکید داشتند. آیا این دغدغه‌ها برای دفاع از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی و آرمان‌های حضرت امام  هم بروز می‌کند؟

وی یادآور شد: مگر امام نفرمودند که مسؤولان ما نباید دچار تجمل و اشرافی‌گری شوند آیا امروز مسؤولان دولتی ما طبق سیره امام همچون مردمی که امروز گرفتار مسائل معیشتی و اقتصادی هستند ساده‌زیستی را پیشه گرفته‌اند یا اشرافی‌گری؟ چرا نسبت به این مسائل دغدغه‌مند نیستند؟

عضو حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه متأسفانه دیده می‌شود که در برخورد با برخی مسائل یک بام و دو هوا رفتار می‌شود، گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت دوباره مردم با امام(ره) و  جانشین اصلح ایشان مقام معظم رهبری است. ما انتظار داریم که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام(ره) نگاهی عمیق‌تر به امام و سیره امام داشته باشد و موضع‌گیری عادلانه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حزب مؤتلفه لاله افتخاری احزاب امام بیانیه راهپیمایی 22 بهمن امام خمینی سیره امام امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است

حجم ویدیو: 3.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند