Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر اظهار داشت: آمریکایی ها در طول چهار دهه بلکه پنج دهه از سال ۴۲ علیه ایران قدم هایی برداشتند اما در همه گام های خود با ضربات جهانی مواجهه شدند.

وی جنایات آمریکایی ها در دوره هایی از جمله ۱۵ خرداد ۴۲، ۲۱ بهمن ۵۷ ، واقعه طبس، تشکیل داعش، فتنه ۸۸ و ۹۶ را از جمله اقدامات آمریکایی ها علیه ایران عنوان و خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی با رهبری فرزانه و عنایت امام زمان (عج) از همه سختی ها عبور کرده و می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به موضوع برجام اظهار داشت: کشور ایران یک جانبه همه تعهدات برجام را عمل کرد اما طرف مقابل به هیچ تعهدی پایبند نشد و عمل نکرد.

آیت الله فلاحتی بیان داشت: ما از این می ترسیم که در موضوع برجام باز شرایطی رقم بخورد و ذلت دیگری به دلیل غفلت و عدم درایت و هوشمندی مسئولان متوجه جامعه ایرانی شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچکس گوشش بدهکار مهمل کاری و بازی های اروپایی ها و آمریکایی ها نیست، اضافه کرد: رهبری فرمودند اگر بخواهیم منطقی و مستدل صحبت کنیم آمریکا و سه کشور اروپایی که همه تعهدات برجام را زیرپا گذشتند حق ندارند برای برجام شرط و شروط بگذازند.

خطب جمعه رشت در ادامه بیان داشت: به فرموده رهبری آن طرفی که حق دارد برای ادامه برجام شرط تعیین کند ایران است، علت آن هم اینست که ایران از اول به همه تعهدات برجام عمل کرد.

وی یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب بیان کردند که آمریکا تحریم را باید در عمل لغو کند و ما راستی آزمایی کنیم که تحریم ها درست لغو شده و آنوقت به برجام بر می گردیم.

امام جمعه رشت تاکید کرد: بنابراین همه باید بدانند و بشنوند که تا دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی عملی نشود، بازگشت به برجام خیانت به ملت است.

خطیب جمعه رشت بیان داشت: مردم ایران اسلامی در سایه توجهات الهی و امام زمان (عج) و مدیریت هوشمندانه رهبر تا امروز ایستاده و از این راه فاصله نمی گیرند.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در جشن یوم الله ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: مردم در جشن انقلاب با همه سختی ها در صحنه آمدند و این روز بزرگ را گرامی داشتند.

برچسب‌ها رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان رشت ستاد اقامه نماز کشور گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس

دکتر جواد افشار منش روز یکشنبه اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.



جیرفت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار داد.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب می‌کند
  • پیوند علم و سیاست در دانشگاه‌های ایران علیه صهیونیسم
  • هاآرتص: تل‌آویو نگران همه گیر شدن تحریم علیه اسرائیل است
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • تشدید خشونت‌ها علیه سیاستمداران، چالشی برای آلمان