Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوفرستی گفت: در این موقعیت حساس که نگاه تمام تحلیل گران سیاسی بر این است که موضع رئیس جمهور جدید امریکا نسبت به جمهوری اسلامی چیست؛ سفر رئیس مجلس به روسیه این پیام را می دهد که ما هرگز منتظر غرب و کاخ سفید نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» امروز (24 بهمن) در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در آیه 5 سوره مجادله آمده است«همانا کسانى که با خدا و رسولش دشمنى مى‏ کنند، سرکوب شده ‏اند همان گونه که پیشینیانشان سرنگون شدند و همانا ما نشانه‏ هاى روشنى نازل کردیم و براى کافران عذابى خوار کننده است»، همانند جریان نفاق که همواره با دین خدا و اسلام مخالفت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید دشمن و توطئه های آنان را بشناسیم، گفت: جریان نفاق و عده ای  لجوج در جامعه برای مخالفت با دین خدا با عنوان اصلاح طلبی  وارد می شوند اما باطن آنان فساد و آلودگی است.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به نادانی و جهالت برخی افراد برای مخالفت با دین خدا، افزود: افراد جاهل و لجوج زمینه سوء استفاده دشمن را فراهم می کنند.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی روز به روز بیشتر به سمت نابودی می رود و براساس سنت خداوند، جریان حق پیوسته پیروز است و اسلام چون دین حق است حجاب ها را از دلها و فضای جامعه بشری کنار می زند.

 


امام جمعه موقت بیرجند افزود: اسلام حجت را بر انسانها و بشریت تمام می کند و کسانی که از گرایش به اسلام ممانعت می کنند عذاب خوار کننده ای در پیش دارند.

 

حجت الاسلام نوفرستی در ادامه با بیان اینکه باید به درگاه خداوند استغفار کنیم تا رحمتش را بر ما نازل کند، گفت: باید رابطه خود با خداوند را اصلاح کنیم و اولیای الهی را واسطه فیض قرار دهیم.

 

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن و قدردانی و شکرگذاری بخاطر حضور آگاهانه مردم، افزود: مردم غیور ما همانگونه که در این 42 سال با امامت همراه بودند همچنان پای آرمان ها و دفاع از انقلاب و اسلام ثابت قدم هستند.

 


امام جمعه موقت بیرجند به فتنه های متعدد دشمنان برعلیه نظام اسلامی طی این سالها اشاره کرد و گفت: امروز صدای درهم شکستن امریکا به گوش می رسد و در صحنه بین المللی نیز افول این قدرت استکباری را مشاهده می کنیم.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور روسیه طی روزهای گذشته، تصریح کرد: در این موقعیت حساس که نگاه تمام تحلیل گران سیاسی بر این است که موضع رئیس جمهور جدید امریکا نسبت به جمهوری اسلامی چیست؛ سفر رئیس مجلس به روسیه این پیام را می دهد که ما هرگز منتظر غرب و کاخ سفید نیستیم.


وی ادامه داد: همچنین به سرسپردگان غرب و لیبرال های داخلی این پیام را می دهد که دیگر دل بستن به غرب کافی است و مشکلات اقتصادی و گرانی ها را با توان داخلی مدیریت کنید.

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نامه رهبر انقلاب امام جمعه موقت بیرجند خطبه نماز جمعه استکبار جهانی حجت الاسلام نوفرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب

انتشارات انقلاب اسلامی با ۲۰۷ عنوان کتاب شامل ۴۰ اثر جدید و ۷۴ اثر تجدید چاپ در سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

به گزارش مشرق، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّ ظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، ۴۰ عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و ۱۴ عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«گنجینه بی‌پایان»، مجلد جدیدی از مجموعه شرح نهج‌البلاغه رهبر معظم انقلاب است که در کنار شرح، بیانات معظم‌له درباره نهج‌البلاغه نیز در این اثر گردآوری شده است. این کتاب، در کنار سه جلد دیگر شامل «راه روشن مدیران» بیانات رهبر معظم انقلاب در شرح بخش‌هایی از نهج‌البلاغه در دیدارها با هیأت دولت، «نبوت‌ها» و «منشور حکومت علوی» عرضه خواهد شد.

«حدیث زندگی» از دیگر مجلداتی است که انتشارات انقلاب اسلامی در دست انتشار دارد. این مجموعه که قرار است در نهایت در هفت جلد تکمیل شود، ارائه دهنده تمام احادیثی است که رهبر انقلاب در ابتدای درس خارج فقه تشریح کرده‌اند. در نمایشگاه کتاب امسال قرار است سه جلد شامل «نوادر»، «مکارم‌الاخلاق» و «امالی شیخ صدوق» از این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

«درآمدی بر علوم اسلامی انسانی»، «درآمدی بر نظریه تعلیم و تربیت»، «روایت تولید» شامل نظریه‌های اقتصادی ائمه اطهار(ع) در بیانات رهبر انقلاب از دیگر آثاری است که از این نشر برای نخستین‌بار عرضه می‌شود. «روایت اول شخص از شخص اول»؛ به قلم مهدی قزلی از دیگر آثار تازه‌منتشر شده این نشر است. قزلی در این کتاب مشاهدات خود از موقعیت‌های مختلفی را روایت کرده است که در محضر رهبر معظم انقلاب حضور داشته است.

انتشارات انقلاب اسلامی امسال رمانی نیز برای گروه سنی نوجوان عرضه خواهد کرد. «خاکسپاری دوم بانوی مرگ» به قلم نیما اکبرخانی تلاش دارد روایتی باشد از پیشرفت موشکی ایران.

سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از روز ۱۹ تا سی‌ام اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: حج امسال، حج برائت است
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • کتاب‌های تازه رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • کتاب‌های تازه رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب