Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهرستان سالروز عزل احمدشاه قاجار و واگذاری این منصب به رضاخان پهلوی را یادآور شد و گفت: نتیجه جریان روشنفکری که دم از عقلانیت می‌زند و دین گریز است، دولت رضاشاه قلدر است.

وی افزود: جنبش اخوان المسلمین در ۶۰ کشور نفوذ کرد ولی به دلیل اعتماد به آمریکا و عربستان در مصر ذلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت دزفول با بیان اینکه بزرگترین کتابخانه شیعه شناسی در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، بیان کرد: این رژیم همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است لذا باید مراقب باشیم.

حجت‌الاسلام خسروپناه در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی گفت: خطای محاسباتی آمریکا دلیل اصلی شکست‌های این کشور در مقابل ایران است.

وی با بیان اینکه آمریکا در سال های اخیر ۲۰ شکست درمقابل ایران متحمل شده افزود: آمریکا به طور مستمر در حال توطیه چینی علیه ایران است.

امام جمعه موقت دزفول ادامه داد: عراق پس از صدام به آمریکا اعتماد کرد و نتیجه ۱۰ سال حضور این کشور در عراق تحمیل کشته‌های فراوان بود.

وی با اشاره به سیاست ایران در مورد برجام از دید رهبر معظم انقلاب افزود: لغو همه تحریم‌ها با راستی آزمایی در عمل باید در دستور کار قرار گیرد تا ایران به برجام بازگردد.

حجت‌الاسلام خسروپناه همچنین با اشاره به دیدار اخیر مداحان با رهبر معظم انقلاب گفت: رعایت ادب و اخلاق نیاز امروز جامعه است؛ نقد باید همراه با منطق و اخلاق و رقابت همراه با رفاقت باشد.

وی با بیان اینکه حقیقت دین حسن خلق است، افزود: تاثیر بداخلاقی در حوزه مسوولان اثر منفی بیشتری در جامعه دارد.

 امام جمعه موقت دزفول دولت جوان انقلابی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب استثنا است چراکه در این سن انرژی زیادی دارد و چشم تمام سران کشورهای دنیا به سخنان او است.

خطیب جمعه دزفول با اشاره به سفر رییس مجلس شورای اسلامی به روسیه گفت: یکی از برنامه‌های مهم سفر رییس مجلس، ارسال پیام رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری روسیه بود که از ابتدا هم قرار بود این پیام به رییس مجلس روسیه تحویل داده شود ولی متاسفانه برخی مباحث بی‌ربط در این زمینه مطرح کردند.

وی افزود: رقابت اصولگرایان و اصلاح طلبان نباید به گونه‌ای باشد که به منافع ملی آسیبی وارد شود.

حجت الاسلام خسروپناه با گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی افزود: مردم همراه با بسیجیان در رژه خودرویی ۲۲ بهمن حضور یافتند و قدرت نمایی کردند.

برچسب‌ها روسیه انقلاب اسلامی ایران استان ایلام سید عباس موسوی مقام معظم رهبری اصولگرایان دزفول ایالات متحده آمریکا صدام ایران فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه انقلاب اسلامی ایران استان ایلام روسیه انقلاب اسلامی ایران استان ایلام سید عباس موسوی مقام معظم رهبری اصولگرایان دزفول ایالات متحده آمریکا صدام ایران فلسطین اخبار کنکور رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم حضور یافت و با اهدای گل به کارکنان این فرماندهی حمایت و قدردانی خود را از اقدام پلیس در اجرای طرح نور عفاف و حجاب اعلام کرد.

وی در این مراسم با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به کارکنان فرماندهی انتظامی استان، لباس پلیس را لباس امنیت و آرامش دانست و گفت: حفظ امنیت در ابعاد مختلف در صدر وظایف و مسئولیت‌های نظامی اسلامی است و پلیس یکی از بازوان تأمین این هدف است.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم ورود پلیس به موضوع عفاف و حجاب را در راستای حفظ امنیت مردم به ویژه بانوان ارزیابی کرد و گفت: فراجا با توجه به مأموریت ذاتی خود طرح نور عفاف و حجاب را اجرایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی عفاف و حجاب را مسئولیتی همگانی دانست و با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به مبانی اعتقادی مردم از طریق ترویج بی حجابی گفت: یکی از وظایف مهم فرماندهی انتظامی این است که جریان‌های انحرافی و خطرناک این حوزه را با کار هوشمندانه اطلاعاتی و امنیتی، شناسایی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • ۱+۵ موضوع مهمی که باید هدف «جهاد تبیین» قرار گیرد