Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک تنها مربی تاریخ است که توانسته در دو تورنمنت بین المللی فیفا، قهرمان شود

بایرن مونیخ با شکست 1-0 تیگرس مکزیک در فینال جام باشگاه های جهان، قهرمان مسابقات شد و توانست شش گانه کسب کند؛ دستاوردی که تحت هدایت هانسی فلیک 55 ساله به دست آمد.

با اعلام وب سایت فیفا، هانسی فلیک تنها سرمربی تاریخ است که توانسته قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه های جهان را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام جهانی 2014 که آلمان قهرمان شد، هانسی فلیک دستیار اول یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان بود و حالا او به عنوان سرمربی بایرن مونیخ توانست قهرمان جام باشگاه های جهان شود. 

اخبار داغ 

فدراسیون فوتبال اشتباه داوری علیه پرسپولیس در بازی با فولاد را تایید کرد استقلال کاسه کوزه هانی کرده را بر سر افسر امنیتی باشگاه شکست کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس فوری؛ دوری 4 هفته ای نیمار از میادین به دلیل مصدومیت کافو: مارسلو کافوی سمت چپ نیست، من مارسلوی سمت راست بودم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هانسی فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت

سرمربی پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید از دنیا رفت

طرفداری | سزار لوئیس منوتی که سال‌ها روی نیمکت تیم ملی آرژانتین نشست، در 85 سالگی درگذشت.

فدراسیون فوتبال آرژانتین درگذشت سزار منوتی که تیم ملی این کشور را به قهرمانی جام جهانی 1978 رساند را تایید کرده است. منوتی که در سال 1982 از هدایت آلبی‌سلسته کناره‌گیری کرد، سرمربی بارسلونا شد و در سال 1983 این تیم را به قهرمانی کوپا دل ری رساند. او در ادامه سرمربیگری در تیم‌هایی چون اتلتیکو مادرید، بوکاجونیورز، ریورپلاته، سمپدوریا و چند تیم مکزیکی و آرژانتینی دیگر را تجربه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بازگشت هانسی فلیک به بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت
  • ادعای کریستین فالک؛ اریک تن هاخ سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد
  • سه گزینه اصلی سرمربیگری بایرن مونیخ و حامیان اصلی آنها
  • تیم «امین حزباوی» مربی نایب قهرمان جام جهانی را می‌خواهد
  • اریک تن هاخ مورد تحسین بایرن مونیخ؛ چرا باواریایی‌ها به مربی هلندی علاقه دارند؟
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد