Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:40:29 GMT

اجازه عزل مدیران انقلابی را نمی‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۴۶۳۲

اجازه عزل مدیران انقلابی را نمی‌دهیم

 خبرگزاری فارس ـ اراک: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی نسبت به اقدام سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در راستای عزل یکی از مدیران بومی و انقلابی واکنش نشان داد و به شدت نسبت به آن اعتراض کرد.

متاسفانه طی روزهای گذشته و همزمان با دهه مبارکه فجر،  شایعه‌ای در فضای سیاسی استان مبنی بر تغییر یکی از مدیران انقلابی، توانمند و بومی در استانداری مرکزی شکل گرفته است که می‌تواند زنگ خطری باشد برای استان مرکزی که در دولت تدبیر و امید شاهد یک مدیریت ضعیف و ناتوان در مدیریت استان بوده، به طوری که مدیریت ارشد استان با انتصاب افرادی مسئله‌دار که متاسفانه برخی از آنها سر از دادگاه‌ها و محاکم قضایی درآوردند و با آبروی این استان بازی کرد و به جای توجه به مدیران پاکدست و مومن به آرمان‌های انقلاب و کارآمد در حل مسائل، دست به انتصابات حزبی و سیاسی زد و اینک به جای توجه و حمایت از مدیران کارآمد و انقلابی تصمیم به عزل یکی از مدیران بومی و کارآمد گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در نامه ای خطاب به استاندار مرکزی یادآور شد: پر واضح است که این عزل به دنبال تسویه حساب‌های سیاسی و خوش خدمتی به برخی باندهای قدرت و ثروت است، اما مدیریت ارشد استان باید بداند با آگاهی اجتماعی که در افکار عمومی استان شکل گرفته قطعاً تشکل‌های انقلابی و رسانه‌های ارزشی استان به عنوان زبان گویای مردم ولایت‌مدار اجازه جولان و عرض اندام به برخی عناصر مسئله‌دار که در پی حذف نیروهای توانمند و بومی و انقلابی استان هستند را نخواهد داد و هر کجا و هر زمان که نیاز باشد افشاگری خواهند کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی مسئله اصلی بحران‌های امروز کشور را موضوع سوء مدیریت دولت تدبیر و امید دانسته و اعلام کرده است: ریشه همه عقب افتادگی ها و گرفتاری‌های مردم استان  در مدیریت ناتوان و ناکارآمد حاکم بر استان است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی از استاندار محترم درخواست کرده به جای برخورد حذفی با نیروهای کارآمد و انقلابی در پی انتصاب مدیران لایق و پاکت در مدیریت‌های کلان استان باشد و در برابر ناکارآمدی بسیاری از مدیریت‌های استان در بخش‌های مختلف صنعتی اقتصادی و اجتماعی خود را پاسخگو بدانند قطعاً توجه استاندار به این مهم علاوه بر برکات ارزشمندی که برای استان دارد شان استان و مسئولین را بیش از پیش مورد احترام قرار می‌دهد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی می‌افزاید: در پناه الطاف الهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با تمام توان در راستای منافع مردم مطالبه گری‌های به حق خود را در زمینه حراست از نیروهای توانمند بومی استان دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان مرکزی دولت تدبیر و امید اعتراض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند