Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش‌بینی کرد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رأی قاطعی درباره اتفاقات دیدار راگا و حفاری صادر خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

آرش جابری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اتفاقات و درگیری‌های دیدار تیم‌های فوتسال راگای ری و حفاری اهواز اظهار داشت: منتظر ارسال گزارش نماینده خود در بازی و نیز مدارک دو باشگاه هستیم که آن را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرای انضباطی در اختیار این کمیته است و ما این آرا را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور تعدادی تماشاگر و افراد متفرقه در سالن این مسابقه بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، بارها به باشگاه‌ها بابت حضور افراد متفرقه تذکر دادیم و رأی قاطع و محکمی صادر خواهد شد. مسئولیت حضور نفرات اضافه در ورزشگاه‌ها و سالن‌ها بر عهده هیئت فوتبال استان و باشگاه میزبان است. دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکنون سه بار به این موضوع اشاره کرده است و از هیئت‌های فوتبال و باشگاه‌ها می‌خواهم این موضوع را رعایت کنند.

16 اسفند، زمان قرعه‌کشی دور دوم لیگ برتر فوتسال

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در مورد برگزاری سایر مسابقات فوتسال به تسنیم گفت: چهار هفته پایانی دور اول لیگ برتر را پیش رو داریم و لیگ دسته اول هم از 30 بهمن آغاز می‌شود. لیگ‌های پایه را هم برگزار می‌کنیم که تاکنون مشکلی نداشتیم. بهمن و اسفند بسیار شلوغی داریم و همه 15 لیگی که قول برگزاری آن را دادیم، انجام می‌شود. باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند و اگر این مسابقات لغو می‌شد، یک نسل فوتسال می‌سوخت. تمام تلاش سازمان لیگ فوتسال و فدراسیون فوتبال بر برگزاری مناسب تمامی رقابت‌هاست و با هر گونه بی‌نظمی جداً برخورد می‌کنیم.

جابری با اشاره به کار سخت سازمان لیگ فوتسال با توجه به شیوع کرونا، تصریح کرد: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و نتوانستیم مسابقات را در زمان مقرر برگزار کنیم. با حجم سنگین بازی‌ها روبه‌رو هستیم و همه همکاری کردند. ان‌شاءالله این همکاری برای فصل بعد هم وجود داشته باشد و لیگ‌های 01-1400 را بدون کرونا برنامه‌ریزی کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ برتر فوتسال در نوروز سال 1400 هم برگزار می‌شود یا خیر، خاطرنشان کرد: در ادواری که در سازمان لیگ بودم، معمولاً مسابقات را در تاریخ 26 اسفند تا 13 فروردین به خاطر وضعیت هتل‌ها و سختی تردد برگزار نمی‌کردم. این نظر من است، اما هیئت رئیسه سازمان لیگ تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال آرش جابری لیگ برتر فوتسال فوتسال آرش جابری سازمان لیگ فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد