Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:47:56 GMT

باورش مشکل است؛ بهترین خرید رئال پس از کروس

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۵۲۹۵

باورش مشکل است؛ بهترین خرید رئال پس از کروس

از سال 2014 و پس از تونی کروس این فرلاند مندی است که به عنوان خرید جدید، توانسته حضوری متناوب و موثر در ترکیب رئال مادرید داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، فرلاند مندی تابستان 2019 با مبلغی نزدیک به 50 میلیون یورو از لیون جذب رئال مادرید شد. در ابتدا او قرار بود ذخیره مارسلو باشد ولی خیلی زود توانست جای ستاره برزیلی را در ترکیب ثابت بگیرد و یکی از ارکان قهرمانی کهکشانی ها در لالیگای 20-2019 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روند خوب مندی در فصل جاری هم ادامه داشته و کار او از این جهت مهم است که زیدان را محبور کرده وی را جانشین ستاره بزرگ و پرافتخاری چون مارسلو کند. زیدان به مقاومت برابر نیمکت نشین کردن ستاره های بزرگ و قدیمی رئال مشهور است ولی مندی توانسته خودش را به خوبی در ایده های مربی فرانسوی جای دهد.

مندی در بازی اخیر رئال برابر ختافه در پست مدافع میانی بازی کرد و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. یکی از خصوصیات خوب مندی دریبل های موفقش است. از 81 تلاش برای دریبل، او توانسته 53 بار با موفقیت این کار را انجام دهد که برای مثال از وینیسیوس با 40 موفقیت در 93 تلاش، بالاتر است. در رئال مودریچ متوسط عملکرد بهتری دارد(49 از 66).

 

 

 

 

یک نکته جالب دیگر در مورد مندی این است که او پس از تونی کروس، تنها خرید رئال از سال 2014 است که پس از گذشت یک سال و نیم از حضورش در این باشگاه، توانسته بیشترین بازی را انجام دهد. شاید باورش مشکل باشد ولی مندی در این مدت 4520 دقیقه در 57 بار برای رئال بازی کرده است و باید پذیرفت که از موفق ترین خریدهای اخیر باشگاه مادریدی محسوب می شود.

 

فرلاند مندی زیدان (سرمربی) تونی کروس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرلاند مندی زیدان سرمربی تونی کروس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است