Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد  در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهرستان با اشاره به حضور حماسی مردم ولایتمدار لرستان در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا، اما مردم با شکل جدیدی در انقلاب و حمایت از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه حضور پررنگ داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: آنچه که جشن‌های دهه فجر و انقلاب اسلامی را از دیگر کشور‌ها جدا می‌کند مردمی بودن این مراسم است و گروه‌های انقلابی و جوانان حزب الهی این مراسم را برگزار می‌کنند که این از مزیت‌ها و تفاوت‌های برگزاری جشن‌های دهه فجر است.

 امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه در راهپیمای ۲۲ بهمن هر ساله مردم از عزت و استقلال خود حمایت می‌کنند، ادامه داد: شیوه جدید امسال برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر برخورداری ملت ایران از استقلال و عزت است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به توانمندی‌های جوانان انقلابی در نحوه برگزاری جشن‌های دهه فجر تاکید کرد: باید به جوانان اعتماد کرد و امور را به آنان سپرد چراکه توانمندی برگزاری کار‌های زیادی را به بهترین نحو دارند.

او عنوان کرد: در برگزاری جشن‌های انقلاب بسیاری از دستگاه‌های اجرایی همراهی و تعامل خوبی داشتند، اما برخی موارد نیز که همراهی چندانی نداشتند باید شناسایی و علل و موارد بررسی شود و حتی در مسئله اقامه نماز نیز باید دستگاه‌های کم کار شناسایی شوند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: حضور گسترده مردم لرستان در دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۹ پیام آور مطالبی است و اگر افرادی از در راستای اجرای این پیام‌ها مرتکب انفعال و سستی شوند به هیچ نظام اسلامی از این سستی‌ها نخواهد گذشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: در هفته گذشته معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه وبودجه به لرستان سفر داشتند و اعلام شد که یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان علاوه بر بودجه سالانه استان برای طرح‌هایی که تاپایان امسال یا پایان فعالیت دولت تخصیص یافته است.

او گفت: جذب اعتبارات مذکور به گونه‌ای که بتواند طرح‌های نیمه تمام وتاثیرگذار استان را تاپایان سال و یا اتمام فعالیت دولت دوازدهم به پایان برساند جزو مطالبات مردم استان است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: در راستایی اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن که مقررشده بیش از ۱۰ هزار مسکن در لرستان احداث شود و این موضوع جزو مطالبات مردم است و بدون وقفه پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام و المسلین شاهرخی افزود: اجرایی شدن ۲ هزار و ۵۰۰ منزل مسکونی و سه هزار شغل برای فرزندان شهدا و جانبازان که در سفر رییس بنیادشهید تفاهم نامه امضا شد از مطالبات مردم استان و دستگاه‌های مرتبط باید اداره کل بنیاد شهید را کمک کنند.

او  با اشاره به تعطیل شدن برخی کارخانه‌های لرستان و یا نیمه کاره بیان کرد:مشکلات مالی و قضایی این واحد‌ها باید برطرف شود و تلاش‌های بیشتری در این راستا باید انجام شود و هنوز گشایی در بیکاری جوانان استان نشده است.

امام جمعه خرم آباد به موضوع تخصیص آب برای استان اشاره کردو گفت: مسولان استان در این راستا پیگیری‌های زیادی داشتند، اما این پیگیری‌ها باید بدون وقفه ادامه یابد تا لرستان که جزو پنج استان پربارش کشور است نباید میزان زمین‌های آب کمتر از متوسط کشور باشد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه نماینده ولی فقیه امام جمعه خرم آباد حجت الاسلام دهه فجر ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد